Американське видання The Washington Post вирішило боротися із блокуванням реклами жорсткими методами. Відтепер читачі газети в інтернеті не матимуть доступу до матеріалів, якщо відключать блокування реклами.

У виданні запевнили, що така міра є вимушеною. Онлайн-газета існує завдяки реклами на сайті. А читачі, які встановили у браузер додатки, що блокують рекламу, не дають їм можливості заробляти кошти.

"Багато людей отримують якісну журналістику від нас онлайн, в той час, коли реклама на сайті покриває лише частину витрат. Без цього прибутку ми не зможемо надавати читачам той рівень матеріалів, які вони від нас очікують", - йдеться в офіційному повідомленні від The Washington Post.

Цікаво, що вікно із попередженням бачать лише користувачі браузерів Chrome та Safari. У браузері Mozilla читачі можуть дивитись новини та статті без реклами.

Читайте також: Російським опозиціонерам радять подивитися урядовий фільм

Популярні новини зараз
Ухилянтів порадували нововведеннями: без візиту до ТЦК і суттєва знижка Українців накриють масштабні перевірки у липні: нові правила варто знати, аби не втратити виплати Київ та інші міста будуть розбиті: волонтерка спрогнозувала невтішне майбутнє для українців Не бери слухавку: шахраї дзвонять саме із цих номерів - і ти вже в їхній пастці
Показати ще

Наразі видання тестує ще одне джерело доходів. Разом із листами, які приходять на електронну пошту, читачі отримують також певний рекламний контент.