Американське видання The Washington Post вирішило боротися із блокуванням реклами жорсткими методами. Відтепер читачі газети в інтернеті не матимуть доступу до матеріалів, якщо відключать блокування реклами.

У виданні запевнили, що така міра є вимушеною. Онлайн-газета існує завдяки реклами на сайті. А читачі, які встановили у браузер додатки, що блокують рекламу, не дають їм можливості заробляти кошти.

"Багато людей отримують якісну журналістику від нас онлайн, в той час, коли реклама на сайті покриває лише частину витрат. Без цього прибутку ми не зможемо надавати читачам той рівень матеріалів, які вони від нас очікують", - йдеться в офіційному повідомленні від The Washington Post.

Цікаво, що вікно із попередженням бачать лише користувачі браузерів Chrome та Safari. У браузері Mozilla читачі можуть дивитись новини та статті без реклами.

Читайте також: Російським опозиціонерам радять подивитися урядовий фільм

Популярні новини зараз

Віктор Янукович молить Київ про допомогу і не хоче відмовлятися від президентського крісла: "У страху перед..."

Наречена Мурата показала, чим краща за Ані Лорак: мінісукня не приховала нічого

Головне за 26 листопада: від 62 тисяч за пологи, соцдопомога у 100 тисяч, перший суперник збірної України на ЧС-2022 і "беззаконня" Тіни Кароль

Оля Полякова розповіла, як працювала глоткою по 230 днів: "Приїхала, труси поміняла і поїхала"

Показати ще

Наразі видання тестує ще одне джерело доходів. Разом із листами, які приходять на електронну пошту, читачі отримують також певний рекламний контент.