Консалтингова компанія Interbrand опублікувала список найуспішніших брендів 2015 року. Третій рік поспіль рейтинг очолює Apple. Згідно з дослідженням компанії, вартість виробника iPhone і iPad виросла за рік на 43% і сьогодні оцінюється у 170 млрд доларів, пише Економічна правда.

Компанія Google посіла друге місце. Бренд пошукового гіганта продемонстрував приріст на 12% за рік, але його вартість досягла 120 млрд доларів. На третьому місці - Coca-Cola - вартість бренду 78 млрд доларів.

Серед технологічних гігантів у першій десятці опинилися також Microsoft, IBM, Samsung і Amazon.

Крім цього пробитися в десятку найкращих брендів змогли General Electric, Toyota і McDonald's.

Рекордне зростання вартості бренду продемонструвала соціальна мережа Facebook - плюс 54% за рік. Станом на 2015 рік соціальна мережа посіла 23 місце у рейтингу.

Популярні новини зараз
У темряві збираємо на ремонт? Влітку тарифи на світло для простих українців зростуть до 4,8 грн Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників "Працював усе життя, а користі - нуль": чи можуть українські пенсіонери продати свій стаж На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю
Показати ще

Крім того вперше в даному рейтингу опинився китайський бренд Lenovo. Він посів соте місце і оцінений у 4,1 млрд доларів.

У свою чергу Nokia і Nintendo навпаки на цей раз не змогли потрапити в рейтинг.

Топ-10 найдорожчих брендів світу за версією Interbrand:

1. Apple - 170,3 млрд доларів (+ 43%)

2. Google - 120,3 млрд доларів (+ 12%)

3. Coca-Cola - 78,4 млрд доларів (-4%)

4. Microsoft - 67,7 млрд доларів ​​(+ 11%)

5. IBM - 65,9 млрд доларів (-10%)

6. Toyota - 49,5 млрд доларів (+ 16%)

7. Samsung - 45,3 млрд ​​доларів (0%)

8. General Electric - 42,3 млрд ​​доларів (-7%)

9. McDonald's - 39,8 млрд доларів (-6%)

10. Amazon - 37,9 млрд доларів (+ 29%)

Читайте також: Українські університети вперше потрапили в авторитетний британський рейтинг

Interbrand заснована в 1974 році у Лондоні. Спеціалізується на бренд-консалтингу. Оцінка вартості брендів компаній виробляється компанією за власною методикою.

Нагадаємо, Apple представила iPad Pro із екраном збільшеного розміру. Діагональ iPad Pro становить 12,9 дюйма, і на всій його площі уміщається 5,6 мільйона пікселів. Коштуватиме новинка залежно від моделі - від 799 до 1079 доларів.