Консалтингова компанія Interbrand опублікувала список найуспішніших брендів 2015 року. Третій рік поспіль рейтинг очолює Apple. Згідно з дослідженням компанії, вартість виробника iPhone і iPad виросла за рік на 43% і сьогодні оцінюється у 170 млрд доларів, пише Економічна правда.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКомпанія Google посіла друге місце. Бренд пошукового гіганта продемонстрував приріст на 12% за рік, але його вартість досягла 120 млрд доларів. На третьому місці - Coca-Cola - вартість бренду 78 млрд доларів.
Серед технологічних гігантів у першій десятці опинилися також Microsoft, IBM, Samsung і Amazon.
Крім цього пробитися в десятку найкращих брендів змогли General Electric, Toyota і McDonald's.
Рекордне зростання вартості бренду продемонструвала соціальна мережа Facebook - плюс 54% за рік. Станом на 2015 рік соціальна мережа посіла 23 місце у рейтингу.
Крім того вперше в даному рейтингу опинився китайський бренд Lenovo. Він посів соте місце і оцінений у 4,1 млрд доларів.
У свою чергу Nokia і Nintendo навпаки на цей раз не змогли потрапити в рейтинг.
Топ-10 найдорожчих брендів світу за версією Interbrand:
1. Apple - 170,3 млрд доларів (+ 43%)
2. Google - 120,3 млрд доларів (+ 12%)
3. Coca-Cola - 78,4 млрд доларів (-4%)
4. Microsoft - 67,7 млрд доларів (+ 11%)
5. IBM - 65,9 млрд доларів (-10%)
6. Toyota - 49,5 млрд доларів (+ 16%)
7. Samsung - 45,3 млрд доларів (0%)
8. General Electric - 42,3 млрд доларів (-7%)
9. McDonald's - 39,8 млрд доларів (-6%)
10. Amazon - 37,9 млрд доларів (+ 29%)
Читайте також: Українські університети вперше потрапили в авторитетний британський рейтинг
Interbrand заснована в 1974 році у Лондоні. Спеціалізується на бренд-консалтингу. Оцінка вартості брендів компаній виробляється компанією за власною методикою.
Нагадаємо, Apple представила iPad Pro із екраном збільшеного розміру. Діагональ iPad Pro становить 12,9 дюйма, і на всій його площі уміщається 5,6 мільйона пікселів. Коштуватиме новинка залежно від моделі - від 799 до 1079 доларів.