Британський журналіст: хто стоїть за прокремлівською мережею тролів

поділитись

0

722

Серед пов'язаних з аккаунтом знайшлися ще сайти, які були представлені як українські ресурси з антиукраїнськими настроями і підтримкою Путіна

Сервіс Google Analytics зміг виявити мережу прокремлівських сайтів, яка пов'язана з відомою фабрикою російських тролів.

Провести розслідування зміг британський журналіст Александер Лоуренс. Він узяв за відправний пункт сайт "вштабе.рф". Це свого роду фотогалерея проросійських мемів і демотиваторів, які висміюють Захід та Україну. Цей акаунт має унікальний ідентифікаційний номер, повідомляє argumentua.com.

З'ясувалося, що він використовується ще для семи сайтів, серед яких whoswho.com.ua з компроматом на українських чиновників. А також zanogo.com - збірка антизахідних мемів, yapatriot.ru з дискредитацією російських опозиціонерів. Ще syriainform.com, який підтримує сирійську владу та ін.

Читайте також: У Москві затримали активістів за ролик на підтримку Земфіри

Серед пов'язаних з акаунтом знайшлися ще сайти, які були представлені як українські ресурси з антиукраїнськими настроями і підтримкою президента РФ Володимира Путіна.

Журналістові вдалося дізнатися, що за всіми цими ресурсами стоїть такий собі Нікіта Подгорний. Причетність цієї людини до прокремлівських сайтів довели також його профілі у ВКонтакте і Facebook. А ще Подгорний є співробітником фабрики тролів – у петербурзькому Агентстві інтернет-досліджень.

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Вибір редакції, Техно
19.07.2017
Ексклюзив, Політика, Розслідування
12.07.2017
Розмова тривала більше години. У цей час тисячі осіб уважно слідкували, чим закінчаться дебати
0
0
11:13 21.07.2017
Жінка сиділа з президентом поруч мовчки цілу годину
0
0
10:53 21.07.2017
Американський журнал вийшов з дивним зображенням на обкладинці
0
0
07:38 21.07.2017
Користувачі не подивилися на те, що було потрібно
0
0
03:30 21.07.2017
NASA побачила з космосу гігантські пожежі на Балканах
0
0
22:37 20.07.2017