Кандидат у президенти Володимир Зеленський у закритому режимі зустрівся з іноземними журналістами.

Про це повідомляють українські ЗМІ.

У повідомленні йдеться,що під чсас зустрічі Зеленський заявив про необхідність проведення референдуму з питання рух країни в НАТО і ЄС.

"Будемо рухатися до вступу в ЄС і НАТО. В Конституції це вже зафіксовано, але все ж це питання до українців. І тут я бачу дійсно один з головних принципів нашої програми і внутрішніх принципів - народовладдя. Повинен бути референдум, і українці повинні вирішувати, куди вони вступають. " - заявив Зеленський.

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Показати ще

Володимир Зеленський
Володимир Зеленський

Нагадаємо, четвертого березня кандидат в президенти Володимир Зеленський зустрівся з представниками провідних зарубіжних ЗМІ.

Про це повідомляє "Хвиля".

Наразі вже відомо, що кандидат у президенти провів зустріч з представниками The New York Times, Bloomberg, Le Figaro, Atlantic Council, The Economist, Der Spiegel, The Washington Post та інших.

Як повідомляв раніше Знай.ua, в команді кандидата в президенти Володимира Зеленського розповіли, як вони боряться з антирекламою. В інтерв'ю "Українській правді" керівник діджитал-відділу штабу Зеленського Михайло Федоров заявив, що вони "спустошую кишені політичних опонентів".

Володимир Зеленський
Володимир Зеленський

"Ми нещодавно викотили наш основний сайт - zе2019.сом. Там у нас є стаття зі скріншотами цієї антиреклами. Ми ЗАКЛИКАЄМО людей: якщо ви бачите цю рекламу, то натискайте на неї максимально і завжди - щоб витрачати бюджети наших опонентів", - каже Федоров.

Як підрахували у "Зе! Команді", кожен клік на антирекламу обходиться в 3-6 гривень. Враховуючи розмах, з яким політичні опоненти виступають проти Зеленського, рекламна кампанія обходиться деяким із них у $20 000 на день.

Також Знай.ua писав про те, що організація громадського контролю "ОПОРА" зафіксувала на концертах "Ліги сміху" політичну агітацію за кандидата у президенти Володимира Зеленського.