Покупець мало не загинув, з'ївщи щойнопридбану в магазині полуницю. Справа у тому, що ягоди були нашпиговані голками.

Про це пише The Sun.

За інформацією джерела, колишнього працівника одного з австралійських супермаркетів підозрюють у тому, що він начинив полуницю швейними голками.

В результаті постраждав один з покупців ягід, який випадково проковтнув голку.

Товар

Популярні новини зараз
Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили" Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще


21-річного жителя Квінсленда Хоана Херна терміново госпіталізували після того, як покуштував саме цих ягід.

У ягоді виявилася захована швейна голка, але хлопець зрозумів це, лише проковтнувши шматок. Після цього хлопець відчув гострий біль у животі.

Поліція Квінсленда відразу ж почала розслідування інциденту і прийшла до висновку, що голка опинилася в ягоді не випадково.

Постраждалий

Детективи припускають, що на такий вчинок пішок колишній працівник місцевого супермаркету і саме він навмисно сховав у полуниці небезпечну начинку.

На думку правоохоронців, таким чином працівник намагався помститися своїм колишнім роботодавцям.

Особу зловмисника досі не встановлено, і існує ймовірність, що він не обмежився одним магазином мережі.

В цілях безпеки супермаркет Woolworths вилучив з продажу всю полуницю.

Поліція

Наразі поліція вивчає відео з камер спостережання всіх магазинів міста та шукує зловмисника.

Дивіться: Як супермаркети дурять українців

Нагадаємо, клієнти нового київського гіпермаркету Ашан шоковані поведінкою керівництва супермаркету. Причиною гніву відвідувачів стала всього одна каса, яка працює в годину-пік в тільки що побудованому магазині.

Як повідомляв Знай.ua, в Оболонському районі Києва у супермаркеті "Сільпо" м'ясна вітрина переповнена вщерть. Все у кращих традиціях маркетингу – правильна підсвітка червоного кольору, ароматизатори, і все, вам здається, що купуєте "свіженьке". Але дарма.

Також Знай.ua писав, що відвідувачів популярного магазину налякав безлад та антисанітарія на вітринах з товаром, який шкидко псується.