На півночі Норвегії вченим вдалося знайти давню могину. Там під землею вони виявили корабель вікінгів.

Про це повідомляє газета The Guardian.

Норвезькі археологи на півночі відкрили могилу вікінгів, яка була облаштована цікавим чином. Так, під землею ховалося судно норманів. Воно було величезних розмірів для того, щоб показати усю силу та могутність вікінгів. Знахідку зробили за допомогою спеціального радара в сільській місцевості.

Дослідникам довелося повністю знести курган, під яким і лежали залишки судна. По сусідству вчені виявили ще один такий, його назвали "Джиллі". Відомо, що в тій же місцевості виявили ще 8 таких могил.

"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі На ТЦК чекає колапс: терміни поставили в глухий кут Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Глава археологічної групи Ларс Густавс з Норвезького інституту заявив, що корабель - це цвинтарний елемент. Найближчим часом розкопаний курган чіпати не планують. Єдине, що точно можуть з'ясувати дослідники - це стан решток корабля.

За попередніми даними, судно створили близько однієї тисячі років тому. Вчені відзначають, що в досліджуваній точці поховані виключно багаті нормани, так як тільки багатії могли відправити корабель під землю.

Нагадаємо, що при проведенні археологічних розкопок в Данії були виявлені останки кішок часів вікінгів. вивчивши скелети, вчені з'ясували, що сьогодні кішки на 16% більше, ніж їх родичі, пише портал Tech Times. Зазвичай одомашнені тварини зменшуються у розмірах, але з кішками цього не сталося.

Також "Знай.ua" писав, що археологи, які проводили розкопки, в провінції Анталія (Туреччина) повідомили про сенсаційну знахідку. За словами турецьких дослідників, їм вдалося виявити меч вікінга.

Раніше "Знай.uа" повідомляв, 8-річна Сага Ванечек відпочивала зі своїм батьком у Швеції на озері, коли випадково виявила у воді дивну довгу палицю. Виявилося, що дівчинка знайшла не що інше, як меч, який був зроблений ще до того, як світ познайомився з вікінгами.