У Мережі показали знімки Азовського моря, зроблені з Космосу - і від цих фотографій по справжньому захоплює дух. Величне, світле, безтурботне - яких тільки епітетів не приходить в голову користувача, який бачить це видовище. Погляньте і ви.

Відомий на всю Європу блогер і популяризатор астрофізики і космосу Валентин Гаденов показав у себе на сторінці в Facebook супутникове фото Азовського моря.

Фото Азовського моря з космосу

знімку чітко видно Керченську протоку, Чорне море, протоку Босфор, Мармурове море і протоку Дарданелли.

Команда Зеленського оголосила нові дострокові вибори: "Не розслабляйтеся"

Головне за ніч: таємне засідання Зеленського, результати виборів у Раду та провал людей Порошенка

З молодими курсантами на борту: українське судно в Африці затонуло після пожежі

Яке свято 23 липня: чого не можна робити в цей день

відміну від «звичайних» зображень золотистих пляжів та безтурботно пливуть яхт, «космічне» фото виглядає дещо незвично, і   же час заворожуюче. Навіть важко повірити, що перед нами найдрібніше море в світі   тут воно виглядає урочисто і велично.

Вау! Красиво!», А це розмір сонячної доріжки! Уявіть!», Який гарний захід!   коментують користувачі.

«Плоска-таки земля!»   не можуть стримати подиву інші.

Саме такого ефекту, ймовірно, і намагався домогтися Валентин Гаденов: погляд з космосу показує, якими невеликими і вразливими є здаються величезними на Землі місця!

Варто нагадати, що супутник NASA TESS знайшов вже третю екзопланету з найдовшою на цей час орбітою. Розрахунки вказують на те, що нова планета щільна, газоподібне, а її розмір у три рази перевищує планету Земля.

Нагадаємо, астрономи вперше виявили ознаки життя на далекій планеті. Вчені виявили воду в атмосфері екзопланети, яка обертається навколо далекої зірки HR 8799.

ТакожЗнай.іа" писав, вчені заявили, що після смерті фізичного тіла людини її душа не вмирає. Дослідники заявили, що людський мозок є біологічним комп'ютером, і наша свідомість — це виконувана цим комп'ютером програма, яка не зникне навіть після "зупинки". Вони стверджують, що  інформація просто повертається назад у Всесвіт.