Вперше в історії у відкритий космос вийшов група астронавтів, що складається з одних жінок. Про це повідомляє прес служба NASA.

Крістіна Кох і Джесіка Меїр стали першими астронавтками, які вийшли у відкритий космос без супроводу чоловіка. Вчені вийшли з Міжнародній космічній станції, щоб замінити несправне обладнання на зовнішній стороні станції. Вони замінили несправний блок заряду і розряду акумулятора.

Для Джесіки Меїр цей вихід у відкритий космос став першим, для Карістіни Кох - четвертим. Відтепер жінок, який побували у відкритому космосі стало 15.

"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Нагадаємо, NASA представила два скафандра для місячної місії “Артеміда”, в якій візьмуть участь чоловік і жінка.

Як повідомляв портал Знай.uа, мільярдер і засновник компанії Virgin Galactic Річард Бренсон у співпраці з виробником спортивного одягу Under Armour представив колекцію, створену спеціально для космічних туристів.

Також портал Знай.ua писав, апарат NASA безслідно зник на темній стороні Місяця.