Стародавня споруда ацтеків, розташована в затопленій частині храму Пернатого Змія, відкрила вченим пізнання стародавнього народу про астрономію.

Про це повідомляє Do not Panic.

Підводна частина храму Пернатого Змія, який знаходиться в Теотиуакані, є своєрідною ілюстрацією стародавнього мезоамериканські міфу, в якому вчені знайшли згадку про Великий вибух.

Ця стародавня споруда ацтеків виявилася мініатюрною моделлю Всесвіту і вчені просто шоковані знаннями індіанців, які жили тисячі років тому, і не розуміють, як їм взагалі вдалося створити щось подібне.

Підводна частина храму, фото Getty Images

храм Пернатого Змія, фото Getty Images

Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Якою буде погода у травні для українців: чи ховати парасольки та куфайки після квітневих дощів Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Археолог Ірис Ернандес з Національного інституту антропології та історії, вважає, що виявлені архітектурні елементи затопили спеціально. На її думку, таким чином стародавні ацтеки спробували відтворити порожнечу космосу і об'єкти, які в ньому знаходяться.

Зазнчається, що наразі вчені відкрили лише першу з п'яти затоплених кімнат. Структури, які вони знайшли під водою, схожі на модель Сонячної Системи. Яких знахідок сподіватися в інших приміщеннях, поки що можна лише здогадуватись.

дослідники храму Пернатого Змія, фото Getty Images

До слова, до недавнього часу храм в Теотиуакані називали Пірамідою Кецалькоатля, а Храмом Пернатого змія він став завдяки іспанській назві Templo de la Serpiente Emplumada. Храм Пернатого Змія отримав свою назву через іконічно вирізані голови, що прикрашають східну стіну.

храм Пернатого Змія, фото Getty Images

Нагадаємо, стародавні ацтеки полюбляли кривавий футбол

Як повідомляв портал Знай.ua, у Мексиці знайшли тунель в минуле, який побудували ще ацтеки в XV столітті під час правління імператора Монтесуми I.

Також Знай.ua писав, на території Ізраїлю вчені виявили сенсаційну знахідку.