Британські експерти провели дослідження та переконалися, що традиційний розпродаж у "
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩороку в рамках "Чорної п'ятниці", багато компаній та постачальників туристичних послуг обіцяють привабливі дисконтні пропозиції для клієнтів. Проте, виявилося, що часто отримані знижки виявляються не такими вигідними, як анонсуються.
Спеціалісти проаналізували рекламні акції великих авіакомпаній та туристичних фірм в "Чорну п'ятницю" 2018 року і порівняли їх з цінами через два тижні. На основі отриманих результатів фахівці закликали людей по всьому світу бути уважними та ретельно вивчати ціни, а не сліпо вірити рекламним акціям про розпродаж.
Наприклад, авіакомпанія Ryanair рекламувала знижку на деякі квитки в розмірі 25%, проте згодом виявилося, що жодна заявлена пропозиція не була дешевшою ніж ціни, встановлені 7 грудня. Навіть більше, деякі перельоти були на декілька євро дорожчими. Перевізник пояснив це тим, що у день розпродажу більш вигідні тарифи могли просто закінчитися.
EasyJet у торішню "Чорну п'ятницю" закликав мандрівників заощадити близько 60 євро на деяких напрямках. Але в ході аналізу лише вісім з 21 вивченої поїздки виявилися дійсно дешевше ніж ті, які пропонувалися через два тижні.
Туристична фірма TUI пропонувала клієнтам в день розпродажів спеціальні коди, які активували знижки на суму 100 чи 160 євро від замовлення. Проте скористатися такою вигідною пропозицією виявилося зовсім не простим завданням, оскільки лише у двох з п'яти випадків коди спрацьовували.
Авіакомпанія Norwegian на торішнього розпродажу рекламувала знижки "до 30% від тарифів на короткі відстані і 15% від тарифів на далекі відстані". Експертам вдалося з'ясувати, що насправді економія становила лише 10%.
У день традиційних розпродажів в 2019 році, припадають на 29 листопада, фахівці порадили ретельно порівнювати ціни і вивчати всі пропозиції.
Нагадаємо, раніше
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав,