Британські експерти провели дослідження та переконалися, що традиційний розпродаж у "Чорну п'ятницю" практично ніколи не виявляється вигідним для мандрівників. 

Щороку в рамках "Чорної п'ятниці", багато компаній та постачальників туристичних послуг обіцяють привабливі дисконтні пропозиції для клієнтів. Проте, виявилося, що часто отримані знижки виявляються не такими вигідними, як анонсуються.

Розпродаж у "Чорну п'ятницю", фото: unn.com.ua
Розпродаж у "Чорну п'ятницю", фото: unn.com.ua

Спеціалісти проаналізували рекламні акції великих авіакомпаній та туристичних фірм в "Чорну п'ятницю" 2018 року і порівняли їх з цінами через два тижні. На основі отриманих результатів фахівці закликали людей по всьому світу бути уважними та ретельно вивчати ціни, а не сліпо вірити рекламним акціям про розпродаж. 

Популярні новини зараз

З 24 грудня чиновники залишаться без роботи: Бабак анонсувала нову можливість для кожного українця

Нікітюк в національному одязі Китаю змусила пускати слинки: ніжки по самої Піднебесної

"Висохла вся": Волочкова в міні-шортах приголомшила своїми "трьома волосинками"

Шикарному життю вдови "Мотороли" позаздрить кожна жінка: замість скорботи елітні авто і дорогезні заклади

Показати ще

Наприклад, авіакомпанія Ryanair рекламувала знижку на деякі квитки в розмірі 25%, проте згодом виявилося, що жодна заявлена пропозиція не була дешевшою ніж ціни, встановлені 7 грудня. Навіть більше, деякі перельоти були на декілька євро дорожчими. Перевізник пояснив це тим, що у день розпродажу більш вигідні тарифи могли просто закінчитися. 

Розпродаж у "Чорну п'ятницю", фото: Priit Simson
Розпродаж у "Чорну п'ятницю", фото: Priit Simson

EasyJet у торішню "Чорну п'ятницю" закликав мандрівників заощадити близько 60 євро на деяких напрямках. Але в ході аналізу лише вісім з 21 вивченої поїздки виявилися дійсно дешевше ніж ті, які пропонувалися через два тижні.

Туристична фірма TUI пропонувала клієнтам в день розпродажів спеціальні коди, які активували знижки на суму 100 чи 160 євро від замовлення. Проте скористатися такою вигідною пропозицією виявилося зовсім не простим завданням, оскільки лише у двох з п'яти випадків коди спрацьовували. 

Розпродаж у "Чорну п'ятницю", фото: unn.com.ua
Розпродаж у "Чорну п'ятницю", фото: unn.com.ua

Авіакомпанія Norwegian на торішнього розпродажу рекламувала знижки "до 30% від тарифів на короткі відстані і 15% від тарифів на далекі відстані". Експертам вдалося з'ясувати, що насправді економія становила лише 10%. 

У день традиційних розпродажів в 2019 році, припадають на 29 листопада, фахівці порадили ретельно порівнювати ціни і вивчати всі пропозиції.

Нагадаємо, раніше розповіли, як з'явився грандіозний розпродаж у Чорну п'ятницю

Як повідомляв портал "Знай.ua", українцям розповіли, скільки вихідних буде у новорічно різдвяний період

Також "Знай.ua" писав, як не перетворити свято шопінгу на марнотратство у Чорну п'ятницю