Рибі для життя потрібний кисень, як і людям. Тому у відкритому космосі вижити б вони не змогли. Але у космос рибки таки літали.

І як виявляється не одні. У 2012 році японський корабель HTV-3 зістикувався з Міжнародною космічною станцією.
На борту цієї станції він виявив акваріум з рибками виду медака, які надалі зазнали різних експериментів.

Оскільки риби швидко розмножуються, вони стали ідеальними істотами для експериментів в космосі.
Крім того, у цих рибок прозора шкіра, завдяки чому вченим простіше спостерігати за змінами органів.

Як виявилося один з найбільш цікавих результатів, що вразив дослідників, був дослід пов'язаний з траєкторією руху риб: всупереч перебуванню у воді, на них теж діяла невагомість, тому в акваріумі вони рухалися не прямо, а петляли і вибирали незвичайні напрямки руху.

Окрім них в різний час космічний простір підкорювали: собаки, коти, миші, пацюки, черепахи та мавпи.

Нагадаємо, раніше над Україною пролетіли десятки супутників американської компанії SpaceX

Головне за 10 серпня: хто обстріляв Крим, Ніна Матвієнко канула в історію, ПриватБанк видає по 5 тисяч, а путін вирішив мстити Американський дипломат розповів, чому Україні важливо повернути Крим найближчим часом: "Зараз на кону все" Головне за ніч: доля замінованої Запорізької АЕС, ЗСУ утилізували важливу у росії персону, а Притула взявся допомогти захисникам Азовсталі Воювати майже нікому: в мережі показали спустошені вулиці Луганська

Як повідомляв портал "Знай.ua", що вже сьогодні вчені готові представити свою інновацію - роботів, що складаються з живих клітин.

Також "Знай.ua" писав, що зоряний пил, який сформувався понад 5 мільярдів років тому, задовго до народження Землі і Сонця, був виявлений в метеориті, що впав в Австралії, що зробило його найстаршим з відомих твердих матеріалів на планеті.