Міжнародна команда експертів під керівництвом вчених з Університету Західної Австралії (UWA) заявили, що за допомогою спеціального дистанційного пристрою дослідили досі невідомі райони підводного каньйону Бремер у південно-західного узбережжя Австралії та виявили шокуючі знахідку. Так, вони знайшли масив глибоководних коралів з безліччю живих організмів.

Як відзначається, саме за допомогою пристрою SuBastian дослідники змогли знайти справжні "коралові сади", а також отримати зображення коралів на глибині до 4 тисяч метрів, зібрати біологічні та геологічні зразки.

Зокрема, аналіз викопних коралів з цієї глибоководного середовища допоможе вченим зрозуміти, як з плином часу змінювався океан: його температура, кислотність води і концентрація поживних речовин.

За словами одного з головних наукових співробітників експедиції Паоло Монтанья з італійського Інституту полярних досліджень, один вид кубкових коралів-одинаків, який виявила команда, був особливо інтригуючим, адже він мешкає в набагато холодніших водах, аніж його "колеги". А це в свою чергу допоможе вченим краще відстежувати зміни у водних масах, які формуються навколо Антарктиди і розсіюються на північ в Індійський і інші океани.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше археологи знайшли кладовище дітей, яких вважали зниклими назавжди.

Як повідомляв портал "Знай.ua", археологи відкопали в землі таємничу могилу з золотими хрестами.

Також "Знай.ua" писав, як археологи оторопіли від 2000-річної знахідки: вражаючі кадри.