Вчені з допомогою знаменитого телескопа Hubble одержали знімок галактики PLCK G045.1+61.1. На сайті обсерваторії повідомляється, що на знімку галактика нагадує розсип червоних точок у центрі зображення і гравітаційно лінзується скупчення більш близьких галактик, які також можна розглянути на зображенні.

Уточнюється, що гравітаційне лінзування виникає тоді, коли велике скупчення матерії, наприклад галактичний кластер, знаходиться між спостерігачем і далеким джерелом світла.

Оскільки простір спотворюється масивним об'єктом, світло від віддаленого об'єкта починає згинатися. Вперше цей ефект був передбачений Загальною теорією відносності Ейнштейна.

Варто зазначити, що з 2009 по 2013 роки обсерваторія Планка проводила широкомасштабні дослідження зоряного неба.

Під час спостережень, проведених разом з Космічною обсерваторією Гершеля, обсерваторія Планка виявила кілька яскравих галактик з великими гравітаційними лінзами і червоним зміщенням.

Володимир Зеленський зізнався у готовності дати відсіч Росії: "Є підтримка"

Вдова Кернеса Гайсинська позбулася двох "дітей" покійного мера

Маша Полякова поділилась наболілим, змушена утримуватися: "Один раз було, це кайф"

Пономарьов "повернувся до життя", фанати видихнули з полегшенням - "Бережіть себе!"

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, вчені NASA відкрили паралельний всесвіт, але не все так просто.

Як повідомляв портал Знай.uа, астрономам вдалося вперше побачити зіткнення двох новонароджених зірок в сузір'ї Оріона.

Також портал Знай.uа писав, що з космосу надійшли дивні хвилі на Землю.