Голландська авіакомпанія KLM опублікувала в Twitter соціальну рекламу на тему ЛГБТ. Твіт викликав шквал глузування і критику з боку користувачів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЛюди заявляли, що більше не літатимуть літаками KLM. І справа тут не в гомофобії, а в дивній метафорі, яку використали горе-рекламщики.
В Амстердамі з 29 липня по 6 серпня проходив фестиваль ЛГБТ, так званий прайд. На честь цієї події, а також на честь акції "місяць прайду" в соцмережах, авіакомпанія KLM опублікувала в твіттері рекламне оголошення. На картинці зображені три райдужних ременя безпеки на блакитному тлі.
"Неважливо, з ким ти траскаєш. Веселого прайду, Амстердам!", - підписали рекламісти своє творіння.
Така реклама викликала хвилю реготу з очевидної причини. На картинці дві комбінації ременів з трьох не застібаються, а значить, не виконують свою основну функцію.
Більшість користувачів цей факт насмішив, а у тих, хто не симпатизує гомосексуалам, з'явився зайвий привід це засудити. Гомофоби вважають, що в цій рекламі все показано правильно, аналогія дуже вдала.
"Що, ніхто не зрозумів, що тільки ремінь "гетеро" реально працює?"
"Лол, прокиньтеся, хлопців, це найбільший маркетинговий фейл. Два з трьох буквально не працюють".
"Насправді порівняння ідеальне. Один варіант - справжній шлюб, а два інших - тільки прикидаються, а на ділі не працюють".
"Дякуємо за наочну демонстрацію, чому ЛГБТ - це абсурд".
"Оскільки є шанс, що люди, які встановлюють ремені, настільки ж некомпетентні, як і PR-команда і маркетинг, я, мабуть, не полечу KLM".
"Сподіваюся, ви маєте рацію ..."
Зазначимо, що гей-прайд в Амстердамі проводдиться задля підтримки толерантного ставлення до ЛГБТ і захисту прав людини незалежно від їїсексуальної орієнтації. Захід підтримує влада Амстердаму і проводить фестиваль в кінці липня - на початку серпня.
Як повідомляв портал "Знай.ua", в червні відбувся другий в історії Києва "Марш Рівності".