Британський медіарегулятор Ofcom відкрив сім нових розслідувань щодо телеканалу RT. Про це повідомляє РИА Новости.

Відзначається, що претензії стосуються "питання про належну неупередженість новинних і документальних програм телеканалу".

"Після подій у Солсбері ми спостерігаємо значне збільшення на RT числа програм, які ми вважаємо вимагають розслідування як потенційні порушення кодексу мовлення Ofcom", — зазначено в заяві.

Регулятор навів список програм, що викликали у нього питання. До них відносяться два випуски програми Sputnik (від 17 березня і 7 квітня), два випуски програми модуль crosstalk (від 13 і 16 квітня), два випуски новин (від 18 та 30 березня), а також програма Worlds Apart with Oksana Boyko від 1 квітня.

Популярні новини зараз
Тоня Матвієнко розповіла, що ніколи не пробачить Арсену Мірзояну: "Воно себе так, падло, поводить..." Дружина Казаніна з "Квартал 95" розділила росіянок на типи - лань, курка та орлиця, і зробила висновки: "Чоловіка в жертву шакалу" Українцям з 1 листопада світять додаткові 2200 гривень та гуманітарна допомога: у Мінінтеграції розповіли, кому це дістанеться Ціни на ринках України злетіли до нового максимуму: рекордсмени яйця, сало та деякі овочі
Показати ще

У заяві наголошується, що до недавнього часу ступінь проходження TV Novosti (власник ліцензії RT) ліцензійним кодексу Ofcom "істотно не розходилися" з іншими станціями.

При винесенні рішення Ofcom пообіцяв врахувати всі наявні свідчення, в тому числі результати розслідування та "майбутню поведінка власника ліцензії".

Притензії до RT

У березні британські парламентарії закликали ввести санкції проти RT, аж до відкликання ліцензії, якщо буде доведена причетність Росії до отруєння екс-полковника ГРУ. У відповідь телеканал заявив, що обмеження лише завдадуть шкоди британському суспільству. Після цього Ofcom направив TV Novosti лист про можливі санкції у зв'язку з "справою Скрипаля".

Офіційний представник МЗС Марія Захарова заявила, що ні одне британське ЗМІ не буде працювати в Росії, "якщо вони закриють RT".

У свою чергу Роскомнагляд попередив про негайні дзеркальні заходи щодо британських ЗМІ у разі позбавлення ліцензії у Великобританії.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", отруєння Сергія Скрипаля та його доньки Юлії відбулося 4 березня 2018 року в Солсбері (Великобританія). Працював на британські спецслужби колишній співробітник ГРУ Сергій Скрипаль і його дочка Юлія були отруєні нервово-паралітичним речовиною і госпіталізовані в несвідомому стані.