На перетині Софійській вулиці і Лєнсовєтовської дороги в Санкт-Петербурзі "Газель" не змогла подолати шляхопровід, на якому розміщений плакат з написом "Газель не проїде". Сам міст, за дивним збігом обставин, іменується "мостом дурості".

По фотографіям, які виклали в мережу, видно, що вантажівка позбулася кузова.

Як наголошується в Twitter-акаунті "Міст дурості", це 148-й автомобіль, який врізався в цей шляхопровід.

Відомо, що влада Санкт-Петербурга встановила перед шляхопроводом додаткові попереджувальні знаки. Більш того, планується пофарбувати міст світловідбиваючою фарбою, щоб зробити його більш помітним для водіїв.

Ще в 2011 році над руслом річки Кузьминки побудували трипролітний міст. В установі "Мостотрест" раніше заявляли, що він повністю обладнаний усіма попереджувальними знаками — в тому числі тим, який обмежує висоту проїжджаючого транспорту до 2,7 метра.

Популярні новини зараз
Нові тарифи на газ в Україні: скільки він коштуватиме до квітня 2025 року Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК На землю чекають удари руйнівної магнітної бурі: нагряне вже ось-ось
Показати ще

Що стосується кількості застряглих машин, то в "Мостотресті" повідомили, що не ведуть статистику, до того ж чимало водіїв, зачепивши міст, одразу ж виїжджають з місця події.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", поліція відкрила кримінальне провадження за фактом загибелі в ДТП у Бахмацькому районі Чернігівської області подружжя та їх малолітньої дитини. Про це повідомляє сектор комунікації поліції Чернігівської області.

Встановлено, що житель району, керуючи автомобілем Ford Mondeo, на районній автодорозі не вибрав безпечної швидкості, виїхав на узбіччя, де зіткнувся з деревом.

Також портал повідомляв про те, що в Росії пояснили проблеми і затримки будівництва різних об'єктів в окупованому Криму, зокрема, Керченського мосту, використанням українських проектів і матеріалів.

Зокрема, РБК з посиланням на звіт дирекції з управління федеральної цільової програми (ФЦП) Криму і Севастополя (спеціальна НКО, заснована урядом Росії, щоб стежити за ходом виконання плану-графіка кримської ФЦП), пише, що однією з причин затримок нібито є "збільшення вартості об'єктів у зв'язку з прийняттям (за браком інших) українських проектів-аналогів".