Facebook виявив російську кампанію, яка пропагувала у соцмережі суперечливі соціальні та політичні месседжи. Її просувала фабрика тролів у Санкт-Петербурзі.

Про це повідомляє ВВС. За даними компанії, за останні кілька років на кампанію витратили приблизно 100 тисяч доларів. Її прикривали рекламними оголошеннями, яка не підтримувала жодних політиків, а натомість фокусувалася на таких темах, як імміграція, раса та рівні права.

Facebook почав співпрацювати з американськими слідчими у цьому питанні. Докази передали спеціальному прокурору Роберту Мюллеру. Саме він контролює розслідування імовірного втручання Росії у президентські вибори у США.

Рекламні оголошення перенаправляли користувачів на сотні акаунтів, які поширювали фейкову інформацію. Цим самим порушувались правила Facebook. Головна мета цих оголошень – внести розбрат.

В компанії вважають, що частина акантів безпосередньо пов'язана з фабрикою тролів в Санкт-Петербурзі, яка сама себе називає Агентством з вивчення інтернету. Керівник служби безпеки соцмережі Алекс Стеймос зазначив, що вказані профілі вже закриті.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, волонтер побачила тривожну в ситуацію в Росії, яку розпалюють кремлівські пропагандисти.