Нове дослідження Університету Йорка показало, що людському мозку набагато простіше запам'ятати імена, ніж обличчя.

Справа в тому, що в процесах запам'ятовування обличчя та імені працюють різні процеси, повідомляє Medical Xpress.

Рідше доводиться стикатися з проблемою згадати ім'я, ніж обличчя, так як в нашому буденному житті нам доводиться найчастіше стикатися з різними особами на вулиці, на роботі і так далі.

Медики створили експеримент з рівними вимогами до здатності учасників запам'ятовувати обличчя та імена.

Популярні новини зараз

Ворог їх не помітить, але вони бачать все: будні української розвідки на передовій

Кличко заговорив про продовження карантину в Києві: визначили дату

Тіна Кароль в балаклаві заінтригувала секретом, який турбує багатьох: "Неприємно дивитися"

Юний Андрійко залишився без ніг через скажену електричку і мріє лише про одне: "Це страшно, коли тобі 17"

Показати ще

Результати показали, що учасники постійно вигравали при запам'ятовуванні імен, ніж особи, визнаючи лише 64 % обличчей і до 83 % імен в тестах.

Для дослідження учасникам був наданий певний період часу, щоб запам'ятати невідомі особи і імена, а потім перевірити, які з них вони запам'ятали.

Потім дослідники повторили тест, але на цей раз ускладнили експеримент, показуючи учасникам різні зображення тих же осіб і імена в різних шрифтах. Це повинно було зробити тест максимально реалістичним, оскільки реальні особи виглядають дещо інакше з-за таких факторів, як освітлення і зачіска, кожен раз, коли ви їх бачите.

В середньому учасники визнали 73 % осіб, коли показували одну і ту ж фотографію, і 64 %, коли показували іншу фотографію. З іншого боку, вони дізналися 85 % імен, представлених в тому ж форматі, і 83 % в різних шрифтах і розмірах.

Коли дослідники представили обличчя та імена відомих людей, учасники показали схожі результати, згадавши більш або менш кількість осіб, як і імен.

Результати дослідження показують, що ми особливо погано запам'ятовуємо невідомі обличчя, однак в інших випадках пам'ять на імена працює краще.

Нагадаємо, спосіб мислення у чоловіків і жінок дійсно розрізняється.

Як повідомляв портал "Знай.uа" любителі фастфуду частіше за інших страждають від депресії.

Також "Знай.uа" писав, що будь-який повторюваний плейлист рано чи пізно починає дратувати, але, на думку деяких музичних психологів, різдвяні мелодії можуть ще й нашкодити.