Багатопрофільна команда дослідників, очолювана Каролінським інститутом в Швеції, розробила протизапальну молекулу з новим механізмом дії.

За словами вчених, створена ними речовина блокує дію певного білка, який викликає запалення, повідомляє Medical Xpress.

"Ми розробили нову лікарську молекулу, яка пригнічує запалення. Речовина діє на білок, який, на нашу думку, провокує запалення в клітинах", — заявляє професор Томас Хеллєдей (Thomas Helleday) з Відділу онкології і патології Каролінзького інституту.

Спочатку дослідницька команда працювала над механізмами впливу ДНК пухлинних клітин для створення нових методів лікування раку. Повідомляється про декілька проривів, які, зокрема, привели до появи нового методу лікування раку молочної залози і яєчників з використанням так званих інгібіторів PARP.

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Саме при розробці нової молекули для інгібування ферменту OGG1, який відновлює пошкоджене ДНК, дослідники виявили, на їхній подив, що створена речовина також зменшує запалення.

Інгібітор блокує виділення запальних білків, таких як TNFα. У випробуваннях на мишах з гострою легеневою хворобою дослідникам вдалося зменшити запалення.

"Ми маємо намір продовжити роботу над інгібітором OGG1 і вивчити, чи може він привести до нових методів лікування запальних захворювань, щоб полегшити такі захворювання, як сепсис, ХОЗЛ і важка астма", — заявив професор Хелєдей.

І поки лікарі намагаються встановити точні причини виникнення, дієтологи підбирають рецепти, які допомагають знизити запальні процеси.

Медики виявили, що деякі продукти і приправи можуть зменшити їх кількість в організмі.

Нагадаємо, дослідники з Центру раку принцеси Маргарет об'єднали кілька методів для створення універсального тесту, який дозволить виявити рак за аналізами крові.

Як повідомляв портал "Знай.uа" забруднення повітря призводить до відкладання шкідливих часток у плаценті вагітних жінок.

Також "Знай.uа" писав, що британські дієтологи поставили під сумнів корисність йогуртів.