Високий рівень з'єднання НАД+ допоможе запобігти розвитку захворювань печінки і нирок.

Вперше НАД+ або нікотинамідаденіндинуклеотид виявили на початку XX століття, однак його цілющі властивості встановили тільки в 2016 році, пише Daily Mail.

З'ясувалося, що молекула фактично перешкоджає пошкодженню м'язів, а також ефективна для лікування хвороби Альцгеймера. Крім цього, вчені встановили, що НАД+ перешкоджає процесам старіння в організмі.

Однак проблема полягає в тому, що запаси цій чудовою молекули з часом зменшуються.

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Тим не менш, в рамках експериментів на мишах і черв'яках команда швейцарських учених знайшла спосіб заповнювати кількість НАД+, блокуючи конкуруючі з'єднання.

Будь-який процес організму потребує ферментах, які в свою чергу не можуть працювати без таких коферментів, як НАД, щоб функціонувати належним чином.

Дослідники з Федеральної політехнічної школи Лозанни у Швейцарії знайшли спосіб збільшити виробництво нікотинамідаденіндинуклеотиду.

Зокрема, блокування ферменту ACMSD, який регулює виробництво, призводить до збільшення вироблення антивікового коферменту.

ACMSD зустрічається переважно в печінці та нирках ссавців, і вважається, що цей фермент впливає на розвиток хвороб печінки і нирок.

Дослідники заблокували дію ACMSD у мишей або черв'яків з пошкодженими нирками і печінкою і побачили оздоровчий ефект.

"Враховуючи сприятливі наслідки для здоров'я, підвищують рівні НАД+, які ми спостерігали у піддослідних тварин, ми з нетерпінням очікуємо подальшого випробування в клінічних умовах на пацієнтах, що страждають вищевказаними захворюваннями", — заявив автор дослідження Йохан Ауверкс (Johan Auwerx).

Нагадаємо, медики виявили білковий механізм, який допоможе пояснити природу алкоголізму.

Як повідомляв портал "Знай.uа", подростки, які сплять менше 6 годин, починають палити, пити і вживати наркотики в два рази частіше за своїх однолітків зі здоровим сном.

Також "Знай.uа" писав про 6 способів кинути пити сьогодні.