Випадання волос зачіпає значну частину населення землі, особливо чоловіків.

Група дослідників з Медичної школи Перельмана в Університеті Пенсільванії в Філадельфії зробила новий підхід для вирішення цієї проблеми, пише журнал Cell Reports.

Зокрема, дослідники зосередилися на сигнальних шляхах WNT, які відіграють важливу роль під час ембріонального розвитку і відповідають за регенерацію певних тканин у дорослому житті.

"Нам відомо, що WNT має вирішальне значення для розвитку волосяних фолікулів, а їх блокування призводить до облисіння; включення навпаки стимулює утворення більшої кількості волосся", — заявляє доктор Сара Міллар (Sarah E. Millar).

ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Команда також зацікавилася білком під назвою Dickkopf 2 (DKK2), який відноситься до сімейства природних інгібіторів, також грають значну роль в ембріональному розвитку. Справа в тому, що DKK2 блокує шлях WNT.

Команда вивчила шкіру на стопах у мишей, яка аналогічна шкірі на людському зап'ясті. В ній спостерігалися високі рівні експресії DKK2. Дослідники також виявили, що якщо видалити гени, відповідальні за виробництво DKK2, волосся починає рости на зразку шкіри.

В іншому експерименті команда вирішила обстежити шкіру на стопі кроликів, так як у них там зазвичай ростуть волосся. Як і очікувалося, в шарах кореневої тканини кролика було значно менше рівнів DKK2 порівняно з тканинами миші.

Висновок: низькі рівні DKK2 і відсутність впливу WNT дозволяє волоссю рости. Команда планує продовжити розслідування цього механізму.

Попереднє дослідження виявило зв'язок між геном DKK2 і облисінням у чоловіків і жінок. Розуміння молекулярної основи цих взаємозв'язків допоможе у формуванні методів лікування випадіння волосся у майбутньому.

Нагадаємо, британські вчені запропонували об'єднану методику з діагностики та видалення пухлин в легенях.

Як повідомляв портал "Знай.uа" британські вчені подарували нову надію людям з агресивним типом раку молочної залози.

Також "Знай.uа" писав, що чим більший мозок, тим вище вірогідність розвитку у нього злоякісної пухлини — гліоми.