Професор Деміен Кітінг (Damien Keating) з Університету Флиндерса вважає, що його наукове відкриття наближає створення ліків, які дозволять насолоджуватися їжею без побоювання заробити калорий.

Зокрема, медики виростили мишей, в геномі яких був відсутній ген RCAN1. Незважаючи на дієту з високим вмістом жиру, гризуни утримували ту ж вагу, повідомляє Daily Mail.

Медики опублікували знімки гризунів, демонструючи різницю в різних моделях мишей.

Вчені стверджують, що в організмі людей також присутній цей ген. Тому їх інноваційний метод може допомогти людям, страждаючим від надлишкового ваги.

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Результати цього дослідження можуть привести до створення таблеток, які будуть націлені на вплив RCAN1 і зниження ваги.

У рамках експерименту дослідники тримали мишей на різних дієтах, включно з високим вмістом жиру, який, як вважають, викликає збільшення ваги.

Дієта тривала від вісім тижнів до шести місяців. Але всякий раз результат був один і той же.

Слід зазначити, що існує два типи жирів в організмі людини — бурий жир спалює енергію, а білий — накопичує.

За словами дослідників, ожиріння підвищує ризик розвитку щонайменше десятка видів раку, а також може призвести до діабету 2-го типу і серцевих захворювань.

Скорочення кількості калорій і фізичні вправи можуть сприяти зниженню ваги, але фармацевтичні компанії до цих пір шукає таблетку, яка полегшить ці методики.

Нещодавно дослідники випробували препарати, що знижують апетит.

Але таблетка, яка блокує дію RCAN1, дозволить людям спалювати більше калорій, поки вони відпочивають.

Нагадаємо, дослідження виявили зв'язок між ожирінням і ризиком розвитку раку товстої кишки та інших онкологічних захворювань, пов'язаних з шлунково-кишковим трактом.

Як повідомляв портал "Знай.uа" ось 7 причин полюбити риб'ячий жир.

Також "Знай.uа" писав для чого потрібен вітамін B12.