Вчені виявили невідому раніше хворобу. Ліків від неї на сьогоднішній день не існує.

Вражаюче відкриття зробили вчені канадського університет Макгілла, пише POLITEKA.

Хворобу виявили під час обстеження пацієнта, який страждав відразу на делька інфекцій. Житель Канади з раннього дитинства хворів на різні вірусні та грибкові інфекції, а також на пневмонію.

Нове генетичне імунне захворювання отримало назву комбінований імунодефіцит. Нині його зафіксували лише у двох людей світу. Однак вони вже несуть потенційну загрозу для людства в цілому.

Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Комбінований імунодефіцит проявляється через ген, який розташований в 21 хромосомі. Людина, яка хвора на таку хворобу, зазвичай, має цілий ряд симптомів та ознак інших інфекцій.

Коли вчені провели аналіз генів канадця, то виявили у пацієнта наявність гена ICOSLG. Подібний ген також знайшли у дитини, якого називали «хлопчик в міхурі». Природа його захворювання ще в минулому столітті була незрозумілою загадкою. Хлопчик був позбавлений імунітету, і до 12 років жив в стерильному пластиковому боксі. Життя дитини не вдалося врятувати.

Вчені ще не винайшли ліків від такої хвороби, проте її виявлення дозволяє розпочати дослідженн нових ліків від неї. На думку фахівців, вищевказаний ген в 21 хромосомі може означати, що він відповідальний за розвиток імунодефіциту при синдромі Дауна.

Нагадаємо, щурів викрили у поширенні нового захворювання.

Як раніше повідомляв "Знай.ua", що вчені пояснили, які види спорту продовжують життя. У Гонконгу зафіксовано перший випадок інфікування щурячою гепатитом. Раніше у вчених не існувало доказів, що це захворювання може передаватися людям.

Також "Знай.uа" писав, зміни в кліматі викличуть Чорну смерть.