Кандидозні грибкові інфекції, що мешкають в кишечнику, можуть спровокувати хворобу Альцгеймера.

Дослідники з Медичного коледжу Бейлор виявили, що кишковий кандидоз при попаданні в кровотік перетинає захисний бар'єр мозку і провокує запалення, яке призводить до втрати пам'яті, повідомляє журнал Nature Communications.

Як показали експерименти на гризунах, при проникненні у мозок інфекція формувала різні тканинні структури — структури гранулемного типу (FIGG), які викликають тимчасові порушення пам'яті.

Через десять днів, коли інфекція пройшла, ефект був звернений назад, але деякі клітини залишалися активними.

Йдеться майже про 10 тисяч гривень: скільки сьогодні мають отримувати українські пенсіонери Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Тим не менш, мікроглія залишалася активною, та FIGG продовжували існувати і після цього, принаймні до 21 дня.

Вчені створили ряд молекул, які опосредкували запальну реакцію, що приводить до захоплення грибків усередині зернистої структури мозку.

Цікаво, що по мірі освіти FIGG білки-прекурсори амилоидов збираються навколо клітин кандидозу. Ці молекули амілоїдов зазвичай зустрічаються на бляшках, які безпосередньо пов'язані з хворобою Альцгеймера.

Група дослідників сподівається, що отримані результати стануть основою для майбутніх досліджень довгострокових неврологічних наслідків цього виду грибкової інфекції.

Отримані результати спонукали вчених також розглянути можливість того, що в деяких випадках гриби можуть брати участь у розвитку інших хронічних нейродегенеративних захворювань: хвороба Паркінсона, розсіяний склероз.

Кандидозні альбіканти — патогенна грибкова інфекція, які мешкають в шлунково-кишковому тракті людини і призводять до "молочниці".

Нагадаємо, дослідники з Єльського університету визначили питної коктейль із синтетичних молекул, який перешкоджає розвитку перших стадій хвороби Альцгеймера.

Як повідомляв портал "Знай.uа" ТГК, содержающийся в марихуані, може поліпшити пам'ять пацієнтів з хворобою Альцгеймера.

Також "Знай.uа" писав, що п'ятихвилинне сканування шиї дозволить виявити ризики виникнення деменції у людей до прояву перших симптомів.