Група вчених з Університету штату Арізона і Дрексельского університету (США) з'ясували, що вода в туалетах, душових і раковинах може містити небезпечні для здоров'я бактерії, в результаті чого підвищується ризик розвитку інфекційних захворювань. Передає Хвиля.

Дослідники розглядали різні фактори для оцінки ризику впливу такими патогенами, як легіонели, — зустрічаються в грунті і воді бактерії і викликають легіонельоз. Ця інфекція призводить до смертельного результату у 10-25% випадків.

Вчені використовували дані про кількість і розмір аерозольних частинок, які розпиляються при використанні різних типів душа, змішувачів і туалетів.

Виявилося, що ризик зараження бактерією був найвищим, якщо людина піддається впливу бризок, вдихаючи краплі разом з бактерією. Ймовірність захворювання збільшується, якщо користуватися відразу декількома джерелами води в будинку.

Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..." У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Найбільш вразливою групою населення виявилися люди, які в меншій мірі здатні боротися з інфекцією. Крім того, колонії легіонел можуть утворюватися в будинках з складною системою водопостачання, де вода може тривалий час застоюватися.

Зазначимо, легіонельоз являє собою важке інфекційне захворювання, що характеризується загальною інтоксикацією, ураженням дихальної, сечовидільної та центральної нервової системи. Легіонели передаються аерозольним шляхом.

Вони стійкі і можуть поширюватися через охолоджувальні системи і компресори, в душових кабінках і басейнах. Як правило, легіонельоз проявляється тяжкою пневмонією з задишкою, болем у грудях і слизово-гнійною мокротою.

Нагадаємо, білі смуги фарби на тілі захищають шкіру від укусів комах, які переносять смертоносні патогени. До такого висновку прийшла команда дослідників з Швеції та Угорщини після того, як вивчили традиції деяких народностей наносити фарбу певним чином.

Як повідомляв портал "Знай.uа", вагінальне кільце, яке захистить жінок від вірусу простого герпесу другого типу (HSV-2), ВІЛ, проходить випробування в рамках нового дослідження Національного інституту охорони здоров'я США.

Також "Знай.uа" писав, чоловіки, які страждають від запалення кишечника, в п'ять разів частіше хворіють на рак простати.