Чай улун або wū lóng ("темний дракон") перешкоджає розвитку ракових клітин молочної залози.

До такого висновку прийшли дослідники з Університету Сент-Луїса після того, як вивчили потенційні переваги різних видів чаїв в онкотерапії, повідомляє Medical News Today.

Автор дослідження Чунфа Хуанг (Chunfa Huang) і його команда проаналізувала вплив екстракту чаю улун на шість видів рак молочної залози, які включали ER-позитивні, PR-позитивні, HER2-позитивні і тройно-негативні клітини грудей.

У рамках експерименту дослідники порівняли екстракти улуна, зеленого та чорного чаїв.

Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів

Хуанг і команда досліджували життєздатність клітин і виміряли пошкодження і розщеплення ДНК, а також будь-які інші зміни в морфології.

Експерименти показали, що екстракти зеленого чаю і чаю улун зупинили зростання всіх видів ракових клітин молочної залози. В той час, як екстракти чорного чаю не чинили ніякого впливу на клітини.

[quote author=""]"Чай улун, як і зелений чай грають блокуючу роль у зростанні клітин раку молочної залози, проліферації і пухлини, і

Крім того, вчені вивчили щорічну онкологічну базу даних Китаю і провінції Фуцзянь і виявили, що ймовірність захворювання на рак молочної залози у мешканців останньої області на 35 % нижче і на 38 % нижче, ніж в середньому по країні.

Експерти також відзначили, що люди, які регулярно вживали велику кількість чаю улун, мали на 25 % менше шансів захворіти на рак молочної залози.

За словами вчених, і хоча необхідно більше досліджень, "більш низька захворюваність і смертність у регіонах з більш високим споживанням чаю вказує на те, що напій володіє великим потенціалом в якості засобу захисту від раку".

Нагадаємо, бутильована вода набагато корисніше для заварки зеленого чаю, ніж проточна.

Як повідомляв портал "Знай.uа", солодка газована вода, фруктові соки, пиво і чай підвищують ризик виникнення захворювання нирок на 61 %.

Також "Знай.uа" писав, що китайські вчені виявили різновид дикого чаю, в якому міститься низький відсоток кофеїну.