Інцидент на борту літака авіакомпанії United Airlines, співробітники якої силоміць виштовхали з салону пасажира з білетом, знайшов своє відображення і в соцмережах.

Користувачі почали публікувати різноманітні фотографії та гіфки, у яких висміюють клієнтоорієнтованість компанії.

Випадок, що стався на борту авіалайнера компанії United Airlines, викликав величезний резонанс. Нагадаємо, усі квитки на рейс з Чикаго до Луїсвілл були викуплені, як перевізник вирішив посадити на рейс чотирьох своїх співробітників.

Для цього пасажирам запропонували за винагороду дочекатися іншого рейсу. Коли ніхто не пристав на пропозицію, стюарди випадково вибрали чотирьох людей. Один з пасажирів, лікар, котрий прямував до пацієнтів, відмовився виходити, і його силоміць витягли з салону.

Популярні новини зараз
Українці можуть не платити штрафи від ТЦК: юрист розкрив правило Мобілізують через помилку: що треба знати перед візитом до ТЦК Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", опублікований у мережі запис інциденту обвалив капіталізацію компанії на 250 мільйонів доларів.

Незважаючи на те, що керівництво United Airlines вибачилося перед пасажирами, розголос навколо цієї ситуації не вщухає.