Політолог Петро Олещук відзначає, що конкуренти Петра Порошенка в своїй передвиборчій риториці найбільшу увагу зосередили на газових тарифах.

«Інші кандидати, звісно, подібних обмежень не мають, а тому піднімають питання тарифів та цін регулярно та охоче, критикуючи владу та обіцяючи зниження тарифів у рази. На цій ниві вже відмітились Юлія Тимошенко, Олег Ляшко, Сергій Каплін та Ігор Шевченко. Щодо механізмів цього зниження, то увага акцентується на розмежуванні ціни на газ українського видобутку та імпортного, аби перший продавався населенню по собівартості», - зазначає експерт у своєму блозі на "Ліга.нет".

На думку Петра Олещука, тема газу використовується політиками через те, що вона більш зрозуміла та чутлива для населення.

«Якщо вести мову про соціально-економічні питання, то впадає в око, що, якщо про газ говорять багато та часто, то у випадку електроенергії розмов значно менше. І це не зважаючи на те, що саме у тарифоутворенні в енергетиці діє «легендарна» формула «Роттердам+». Складність теми для політиків, мабуть, полягає в тому, що формула розповсюджується виключно на непобутових споживачів (промисловість). Натомість, для населення в Україні одна з найнижчих вартостей електроенергії у світі. Тож надмірна увага до інформаційної битви олігархів за промислові тарифи, штабам кандидатів, схоже, видається недоречною», - пише політолог.

Низькі тарифи на електроенергію для населення знаходяться поза увагою основних кандидатів. Цієї теми торкаються лише політики, пов'язані з Ігорем Коломойським, який не задоволений ціною електроенергії для промислових підприємств, які формуються за формулою «Роттердам+».

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію
Показати ще

«Хіба що Олександр Шевченко від партії «УКРОП» прямо наголошує, що «багатомільярдні олігархічні оборудки за рахунок родин усіх українців на зразок «Роттердам плюс» – також мають бути скасовані». Але цьому є раціональне пояснення – найбільш енергоємний феросплавний бізнес в Україні монополізований структурами іншого члена «УКРОПа» - Ігоря Коломойського. І в цьому випадку не стільки тема формульного тарифоутворення електроенергії для промислових підприємств є фактором виборчої кампанії, скільки сама кампанія (у цьому моменті) – спосіб лобіювання інтересів однопартійців», - підкреслює Олещук.

Як повідомлялось, критика формули «Роттердам+» прозвучала, також, в рекламному ролику Володимира Зеленського, розміщеного в відеохостингу YouTube.