За Володимира Зеленського на виборах президента України готові проголосувати 34% українців, які визначилися зі своїм вибором. Такі дані опитування, яке провела у березні Всеукраїнська громадська організація «Передові правові ініціативи». Актор є лідером симпатій майже в усіх областях України, де проводилося дослідження.

Найбільший показник підтримки (майже 46%) у нього на Дніпропетровщині. Понад 40% його рейтинг сягнув у Сумській, Харківській, Запорізькій областях, трохи менше 40% – на Одещині, Миколаївщині, Рівненщині, Кіровоградщині, Закарпатті, Чернігівщині та Херсонщині. Водночас Петра Порошенка загалом підтримують 14,22%, Юлію Тимошенко – 12,9%, Юрія Бойка – 11,1% опитаних. Решта кандидатів набирають менше 7%.

«Отримані дані про підтримку виборцями показують подальше зростання рейтингу Володимира Зеленського, який має впевнені шанси виходу в другий тур президентських виборів», – йдеться у коментарі до результатів дослідження. Водночас соціологи зазначили, що рейтинги Петра Порошенка та Юлії Тимошенко зменшилися.

У другому турі Зеленський набирає близько 70% у парі з будь-ким із суперників (серед тих, хто визначився).

Популярні новини зараз
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Показати ще

Готовність взяти участь у голосуванні висловили майже 82% опитаних. Водночас близько 40% респондентів заявили, що знають про підкуп виборців у своєму районі, у 55% випадків він був на користь Петра Порошенка.

Опитування проводили 16-17 березня 6 тис. 835 інтерв’юерів, було опитано 164 590 респондентів на всій території України (крім АР Крим та окремих територій Луганської та Донецької областей, які тимчасово не контролюються Україною). Вибірка – з квотним відбором на останньому ступені, що репрезентативна для населення України віком від 18 років. Дослідження проведено за методикою великих чисел шляхом інтерв’ювання face-to-face та телефонного опитування, в режимі онлайн через мобільні додатки. Похибка репрезентативності (вибірки) не перевищує 1,5%.