От сьогодні на погоджувальній раді знову зайшла мова про відсутність важливих законопроектів, зокрема про всеукраїнські та місцеві референдуми.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідь від очільників ВР продовжує дивувати, мовляв, потрібно ухвалити великий закоропроект про народовладдя, де буде і право народу на законотворення і референдуми і все, все...
Такий чудернацький й антиконституційний підхід до усталеного порядку законотворення вже стає нормою від нинішньої ВР!
Нагадаю, що всупереч правової логіки і здорового глузду було ухвалено непотрібний закон про імпічмент, що призвело до дикої ситуації, коли шляхом вилучення із Регламенту та перенесення до нового Закону статей про процедуру дострокового припинення повноважень Президента в порядку імпічменту маємо 30 Главу чинного регламенту з... 18-ма виключеними статтями!
Микола Томенко: досьє, біографія, кар'єра, фото і відео
Натомість, шлях правового узаконення імпічменту був чітко визначений 171 статтею Регламенту:
це - 85 і 111 статті Конституції, глава 30 Регламенту і Закон про тимчасові слідчі комісії, спеціальну тимчасову слідчу комісію і тимчасові спеціальні комісії. В результаті "зліквідували" важливий розділ Регламенту, заветували конституційний закон про слідчі комісії й ...ухвалили непотрібний закон про імпічмент?!
Досі у ВР не узаконено діяльність парламентської коаліції й опозиції!
Також вкрай важливі окремі закон або закони про всеукраїнські та місцеві референдуми потрібно невідкладно ухвалювати, а решта форм народовладдя можна визначити окремо...
Перші ініціативи щодо змін Конституції, зокрема про можливість створення допоміжних і консультативних органів ВР в Основному законі взагалі не піддаються як конституційного так і здоровому юридичному глузду.
Отож, наша команда "Рідної країни" як і багато відомих фахівців вимагають створення конституційної комісії із числа знаних і авторитетних вчених, державних та громадських діячів, щоб зупинити нинішнє "чудернацьке законотворення", ухвалення непотрібних законів та визначити стратегію конституційних та законодавчих змін в Україні.