Про це йдеться в матеріалі «Хто крайній? Як зараз керують «Укрзалізницею» на сайті Центру транспортних стратегій.

У матеріалі повідомляється, що в останні місяці наглядова рада "Укрзалізниці" де-факто став органом оперативного управління компанією, що негативно впливає на роботу УЗ.

«наявний стан речей суперечить функцій спостережної ради, основне завдання якого - стратегічні перетворення компанії, контролюючі та регулюючі функції», - наголошує автор матеріалу.

зокрема, член наглядової ради УЗ Олег Журавльов в інтерв'ю ЦТС раніше вже зазначав, що відсутність сформованого повноцінного правління призводить до того, що багато питань, які могли б і повинні вирішуватися на більш низькому рівні, вирішуються на рівні спостережної ради.

За словами автора матеріалу, така модель управління компанією неефективна і ускладнює роботу УЗ, в результаті чого вона недоотримує сотні мільйонів доходів.

Популярні новини зараз
"Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію
Показати ще

«Показовий приклад неефективності нинішньої моделі керівництва - раніше анонсована продаж 285 тис. т брухту. За перше півріччя 2020 року продали 46 тис. т, тобто тільки в частині металобрухту УЗ у першому півріччі недоотримала близько 400 млн грн. Менеджмент кілька разів ініціював це питання, але спостережну раду блокував всі пропозиції щодо прискорення продажу брухту. Як наслідок, НС не тільки не вирішує стратегічні завдання, але й гальмує нормальну операційну роботу УЗ, з-за чого остання недоотримує сотні мільйонів гривень доходів», - повідомляється в матеріалі.

Нагадаємо, Президент Володимир Зеленський на прес-конференції з нагоди першої річниці президентства заявив, що до питання реформи «Укрзалізниці» повернутися через місяць після закінчення карантину, зазначивши, що нині вона існує тільки на папері.

У той же час економіст Борис Кушнірук заявив, що «Укрзалізниця» стане привабливим для інвесторів тільки після поділу на окремі бізнеси.