Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна «Монопольне мито: хто постраждає від зростання цін на дизельне паливо».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяРБК-Україна нагадало, що "Укртатнафта", що входить у орбіту інтересів бізнесмена Ігоря Коломойського, в черговий раз намагається домогтися підвищення мита на імпорт нафтопродуктів. На цей раз вона просить Міненерго з 1 серпня ввести спецмито на імпорт дизпалива з Росії у розмірі 8,46%.
За оцінками видання, найбільші втрати від введення спецмита і зростання цін на дизпаливо понесуть аграрний і гірничо-металургійний сектори, а також залізниця, які в цілому споживають понад 40% дизельного палива в країні без обліку роздрібних продажів через АЗС.
Крім того, від введення спецмита постраждають роздрібні споживачі, оскільки ціни на дизельне паливо на заправках зростуть на 1,3 грн за літр.
«Ще один сегмент, який відчує зростання цін – роздрібні продажі ДТ на автозаправних станціях. За даними Держстату, в 2019 роки обсяг реалізації "дизеля" в роздробі склав 1,04 млн тонн. Роздрібні ціни на ДТ після введення мита можуть підвищитися на 1,3 гривень/літр», - повідомляє РБК-Україна.
Нагадаємо, раніше "Укрнафта", "Укртатнафта" і "Укргазвидобування" зверталися зі спільною заявою до Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства за фактом нібито антиконкурентних дій при поставках в Україну російського дизельного палива і скрапленого газу, і вимагали введення на них мита у розмірі 8,46%. Проте Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі при Мінекономрозвитку вирішила не порушувати антисубсидиційного розслідування щодо імпорту в Україну дизпалива і скрапленого газу, тобто відмовилася ввести мито.