Антимонопольний комітет повинен не допустити введення мит на імпорт дизельного палива в інтересах групи «Приват», що призведе до посилення її монополії і зростання цін на АЗС.

Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна "Ревізор для монополій: які завдання стоять перед новою главою АМКУ».

"РБК-Україна" нагадало, що в даний час «Укртатнафта», що входить в орбіту інтересів олігарха Ігоря Коломойського, домагається ведення спецмита на імпортне дизпаливо в розмірі 8,5%. Що може призвести до припинення імпорту дизпалива з РФ і виникнення дефіциту палива на українському ринку з подальшим зростанням цін на нього.

На думку автора матеріалу, Антимонопольний комітет зобов'язаний буде не допустити введення мита, від чого виграє група «Приват», яка контролює роздрібний ринок нафтопродуктів.

"Новому керівництву АМКУ доведеться ефективно впливати на групу "Приват", щоб не допустити зловживання у виробництві та роздрібній реалізації дизпалива і бензинів. І тут важливо, як саме АМКУ це буде робити. Поки ж навіть незрозуміла позиція комітету щодо спроб виробників підвищити ціну дизпалива за допомогою введення спецмита на його імпорт", - наголошується в матеріалі.

Популярні новини зараз

Київське метро побило черговий рекорд: "В жодній країні Європи"

Рак грудей обірвав життя молодої львів'янки, троє янголят залишилися сиротами: "Мамочко, як ми без тебе?"

Аліну Гросу після розлучення помітили з чоловіком, старшим за неї і букетом квітів: "Я щаслива!"

Помер зірка "Татових дочок " Володимир Чуприков: за плечима понад 170 фільмів і серіалів

Показати ще

Нагадаємо, на початку липня "Укртатнафта" звернулася в Міненерго з проханням ввести мита на імпорт ДП. Це вже друга спроба "Укртатнафта" домогтися введень мит з початку цього року.
Президент нафтогазової асоціації Неля Привалова раніше заявляла, що введення спецмита призведе до підвищення цін на паливо, в результаті чого постраждають, перш за все, аграрії, металурги, перевізники, а загальні втрати економіки складуть близько 11 млрд грн.
У січні 2020 р. «Укртатнафта» вже зверталася до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за фактом нібито антиконкурентних дій при поставках в Україну російського дизельного палива і скрапленого газу, і вимагали введення на них мит у розмірі 8,46%. Однак Міжвідомча комісія не знайшла підстав для антисубсидиційного розслідування і відмовилася вводити мита.