До того ж, якщо Укрзалізниця не поліпшить якість послуг, її клієнти-вантажовідправники шукатимуть альтернативні види транспорту для перевезення вантажів. Про це заявила президент Асоціації "Укрведтранс", до якої входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Підприємства будуть вважати, наскільки зростуть їхні витрати, пов'язані з транспортуванням і додатковими зборами. І розглядати альтернативні види транспорту для перевезення своїх вантажів або доставки сировини. Це однозначно. Оскільки і власники рухомого складу, і оператори, і експедитори, і звичайно ж одержувачі і відправники отримають подорожчання транспортної складової своїх витрат. Так що в даному випадку підвищення тарифів - просто непродуманий на наш погляд крок", - заявила вона.
За її словами, Міністерство інфраструктури та УЗ повинні перш за все потурбуватися про якість надання послуг, про технічний і комерційний стан рухомого складу і про наявність тепловозної тяги на всіх ділянках. І тільки після цього розглядати питання підвищення тарифів.
«А ми прекрасно знаємо останні події минулого тижня, коли був критичний стан щодо наявності дизельного палива. Склади стояли, бо Локомотиви не були забезпечені паливом! Ось про що потрібно в першу чергу думати. А не про те, що підвищувати вартість своїх послуг», - підкреслила Петриченко.
Вона висловила впевненість, що вартість послуг потрібно підвищувати, тільки коли ціна і якість відповідають. Але Міністерство інфраструктури використовує не європейську практику, а старі методи, і дозволяє підприємству-монополісту просто підвищити ціну своїх послуг.
Нагадаємо, Міністерство інфраструктури України виступило з пропозицією підвищити тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом. Згідно з проектом, позакласні вантажі пропонують прирівняти до вантажів 1 – го класу, а для 1 і 2 класів тарифи Просто підвищать-на 30% і 15% відповідно.
Як відомо, на початку липня рух товарних поїздів "Укрзалізниці" опинився під загрозою повної зупинки через відсутність дизпалива. Були зупинені 59 вантажних поїздів, 38 магістральних і 85 маневрових тепловозів, через що УЗ втрачала близько 8 мільйонів гривень. Зараз компанія закуповує паливо маленькими партіями, за цінами, набагато вище ринкових.