"Бізнес на переділі зовнішньої реклами в Дніпрі йде повним ходом. Увечері 25 липня на сайті виклали рішення виконкому від 24 липня 2018. Показово, що в проекті питань, які виносилися на виконком, міститься 257 пунктів і жоден з них не стосувався реклами. Але несподівано, хоча в світлі описуваних подій цілком очікувано, розглядалися в основному питання реклами - 78 рішень з 80. Та й суть рішень не менш очікувана - у одних дозволи анулювати (на цей раз потрапили під прес компанії РТМ і "Постер"), іншим (Дніпровський компанії з химерною назвою "Тетраграматон-7") - надати", - пише в авторському блозі на сайті "Цензор" відомий політолог Кирило Сазонов, передають Українські Новини.

За інформацією автора, компаніям, що давно працюють на ринку зовнішньої реклами створюються адміністративні складності, після чого вони потрапляють під контроль до бізнесменів, близьких до мера міста Бориса Філатова.

"Напередодні нового 2018 року, коли на посаду директора КП" Земград "(це таке спеціальне комунальне підприємство) призначають Гугніна О.А. - людину з найближчого оточення Геннадія Корбана. І відразу кілька компаній зовнішньої реклами потрапляють під контроль близького друга і ділового партнера міського голови Бориса Філатова ... На практиці це виглядає так - в січні 2018 року, виконком Дніпровської міськради виносить проект і приймає рішення про демонтаж конструкцій ТОВ "Атма-News" - демонтують приблизно половину конструкцій з мережі компанії в місті. Після чого, в Єдиному Державному реєстрі з'являються дані про зміну власників компанії. Далі з'явилися проекти на демонтаж рекламних конструкцій ТОВ "Трістар Плюс", а в лютому компанія теж змінює власника. Паралельно, з січня 2018 року, йде обробка ще однієї місцевої компанії ТОВ "Арт Сіті Плюс" і також - зміна власника в червні 2018 року. Нові власники цих компаній - Ігор Бірман, Володимир Ясько і Олександр Олядрук - люди з оточення бізнесмена Геннадія Корбана", - підкреслив він.

Якщо компанії зовнішні менш згідливі (наприклад, якщо це не місцева фірма, а великий національний оператор), то по відношенню до них можна застосувати іншу схему - скасувати дозволи і демонтувати конструкції. А на місця, що звільнилися видати дозволи новим фірмам.

"У травні-липні 2018 року ціла низка національних та міжнародних операторів зовнішньої реклами втратили значну частину своїх рекламних площ. Демонтаж рекламних конструкцій відбувається на підставі рішень виконкому Дніпровської міськради про скасування рішення про продовження терміну дозволів на розміщення рекламних конструкцій операторів, які тепер підлягають знесенню як "самовільно розміщені кошти реклами, встановлені після закінчення терміну дії дозволу на розміщення". 22 травня виконком Дніпровської міськради прийняв рішення про демонтаж 45 рекламних конструкцій великого національного оператора "Octagon-Outdoor". 5 липня виконавчий комітет Дніпровської міськради прийняв рішення про скасування продовження дозволу на розміщення понад 40 конструкцій зовнішньої реклами ТОВ "Топсіті" в місті Дніпр і знести їх. Показово, що той же виконком міськради видає дозволи "тому, кому слід". Так, згідно рішень виконкому Дніпровської міськради №544 від 19.06.2018 та №425 від 22.05.2018, дозвіл на розміщення "окремо розташованих рекламних конструкцій" видано одній компанії - "Атлантіс Медіа Груп", - зазначає Кирило Сазонов.

Як раніше заявляла глава Асоціації зовнішньої реклами України Оксана Поліщук, в Дніпрі операторів, які сумлінно сплачують податки, вкладають гроші в рекламні конструкції, під приводом реформи витісняють з ринку. Тоді як одним видають накази про демонтаж конструкцій, інші - невідомі компанії - дозволи отримують. А Схеми розміщення рекламних площин, які зараз готує місцева влада, суперечать законодавству.

Популярні новини зараз
Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар" Навіть терти не доведеться: як почистити килим копійчаними засобами Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками
Показати ще