Всі оператори нових моделей літаків 737 Max, виготовлених компанією Boeing, отримають лист-звернення від керівництва цієї компанії. У ньому повідомляється, що система контролю польотів може давати збої, в результаті яких виникає небезпека зриву літаючої машини в піке.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Як повідомляє агентство Bloomberg, ці дані стали наслідком попереднього розслідування авіакатастрофи літака Boeing 737, що сталася 29 жовтня на території Індонезії.
Співробітниками компанії проведено дослідження, яке показало, що при неконтрольованому обтікання крила повітряними потоками всі літаки даної моделі можуть автоматично опустити ніс вниз.
Згідно з даними, отриманими з джерела, попередження про проблему буде включати в себе рекомендації пілотам про дії в подібній ситуації.
Нагадаємо, літак Boeing 737 Max 8, що належить компанії Lion Air залишив аеропорт Джакарта в 6.20 і, через 13 хвилин, 6.33, впав у море. Коли зв'язок був ще в порядку, екіпаж літака зв'язався з аеропортом і відправив запит на повернення. Ці дані були надані генеральним директором агентства цивільної авіації при міністерстві транспорту Індонезії.
Цього разу на борт літака зійшли 189 осіб, включаючи пасажирів, серед яких було троє дітей, п'ять бортпровідників і два пілоти. Згідно з даними, отриманими йз ЗМІ, цим рейсом подорожували також 20 чиновників МФ Індонезії.
Рятувальники ретельно вивчили місце аварії Boeing 737, але ознак того, що хтось з членів екіпажу або пасажирів вижив, виявлено не було.
Згідно з даними, отриманими владою Індонезії, літак мав несправний датчик швидкості.
Нагадуємо, авіалайнер Boeing 737, що належав індонезійській авіакомпанії Lion Air, розвалився в результаті сильного удару об воду. Разом з тим ніщо не вказує на розгерметизацію літака до удару об воду.
В Яванському морі (Індонезія) місцева влада дала дозвіл на триденний строк пошукової операції загиблих у катастрофі авіалайнера Boeing 737 MAX8 авіакомпанії Lion Air.