На території Китайської Народної Республіки діє жорстка
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВ результаті веб-сторінки фільтруються за ключовими словами, пов'язаними з державною безпекою, а також по "чорному списку" адрес сайтів. Цезура КНР також торкнулася відеоігор та багатьох світових брендів.
Під цензуру у Китаї потрапили Zara, Nike, Audi, Disney, NBA, Apple, Tiffani, Google та багато інших. Кого і за що зацензурив Китай?
Наприклад, ASICS, Calvin Klein, Coach, Fresh, Givenchy, Pocari Sweat, Valentino, Versace, Swarovski довелося вибачатися перед Китаєм за різні дрібниці, в основному через Тайвань.
NBA поплатилися за те, що дорікнули менеджеру баскетбольного клубу Rockets за його твіт на підтримку протестів, але потім перевзулися і підтримали свободу слова. В результаті цього трансляції NBA потрапили під бан у Китаї.
У Zara мали необачність вказати Тайвань, як окрему країну на своєму сайті. Китай зажадав вибачень. Аналогічно й Audi змушені були вибачилися за відсутність Тайваню на карті Китаю.
Під блокування потрапили готелі Marriott, які після тижневого блокування сайтів змінили у себе на сайті "Тайвань" на "Тайвань. Китай", а також звільнили співробітника за поставлений лайк твітту про незалежність Тибету.
У Nike заборонили усі товари пов'язані з Houston Rockets з їх китайського магазину, причина - твіти менеджера Rockets про протести. Vans були покарані видаленням заявки з конкурсу дизайнів для кросівок, що була пов'язана з протестами в Гонконзі. Gap вибачилися за продаж футболок, на яких Тайвань не був відображений у складі Китаю.
Змінив у себе на сайті "Тайвань" і "Гонконг" на "Китай. Тайвань" і "Китай. Гонконг" і Ray-Ban. Такі зміни після попередження від Китаю торкнулися й Qantas, Air France, Air Canada, British Airways, Malaysia Airlines, Japan Airlines, ANA – вони мусили змінити на своїх сайтах "Тайвань" на "Тайвань. Китай".
TikTok змусили видалити відео зі згадуванням подій на тибетської площі Тяньаньмень і незалежності Тибету. Sheraton отримали попередження від КНР і закрили захід "Національний день Тайваню".
Цензура зачепила і компанію Disney – було видалено Нігро з постера "Зоряні війни: Пробудження сили", а Disney / Marvel - зробили тибетського ченця в "Докторі Стренджа" жінкою. Disney / ESPN - заборонили обговорювати політику Китаю.
Apple видалили емодзі прапора Тайваню в iOS 13.1 для жителів Гонконгу і Макао, а також видалили додаток "карти протестів" з App Store. Blizzard забанили гравця за підтримку протесту в Гонконзі. А Google забрали з Play Market гру про протести в Гонконзі.
Viacom / Paramount – потрапив під цензуру прапор Тайваню на куртці Тома Круза в трейлері сиквела "Top Gun".
За підтримку протестів була звільнена велика кількість співробітників авіакомпанії Cathay Pacific. Цензура Китаю змусила Tiffany видалили їхню рекламу, що містила відсилання до протестів.
У Mercedes вибачилися за цитату Далай Лами в Instagram, яка начебто могла поранити почуття жителів Китаю. American Airlines, Delta, United також видалили будь-які згадки Тайваню зі своїх сайтів після отриманого попередження від Китаю.
В мережі появився розширений список тих, хто потрапив під цензуру КНР.
Нагадаємо, раніше
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що