Ізраїльські вчені зробили сенсаційне відкриття. Так, вони відкрили екзопланети, які можуть бути придатні для життя. І слід зауважити, що вони перебувають до Землі найближче з усіх, пише Хабар 24

Як відзначається, планети знайшли випадково. Так, один із астрофізиків, вивчаючи небо в пошуках астероїдів, відкрив і описав червону зірку, яку назвав - Тігарден. А вже через кілька років, ізраїльських учені замітили, як навколо неї обертаються дві екзопланети.

"На цих планетах немає заходу і схід. Там завжди на одній стороні день, а на іншій - ніч. Рік на кожній з них дорівнює відповідно п'яти та одинадцяти земним дням. Там немає припливів і відливів і розташовані вони ближче до своєї зірки, ніж земля до сонця", - говорить доктор астрофізики Єрусалимського університету Лев Таль-Ор.

Окрім цього, деякі із цих планет, на думку вчених, можуть бути придатні для життя.

Комаров приголомшив новиною про загибель близької людини: "У мене сльози на очах"

Кайлі Дженнер приміряла небезпечне міні і вразила неприродною фігурою

Головне за день суботи 18 січня: смуток Богдана, пряник Зеленського, кінець контрабанді та незаконній вирубці лісів

"Чого ви навчаєте дітей?": Потап "вилаявся" на Дорофєєву і Каменських через відверті фото

"По космічним мірками, нові умовно населені планети розташовані зовсім близько до землі - всього три з половиною пса. При технологіях, над якими вже працюють і які будуть доступні в найближчому майбутньому, до них летіти трохи більше ста років. Як мінімум, це дозволить відправити туди безпілотні апарати для вивчення гіпотези про наявність життя", - підкреслюється в матеріалі.

Нагадаємо, що у 1976 році вчені NASA провели кілька експериментів під назвою Labeled Release, в результаті яких були виявлені примітивні форми життя на Марсі. Про це повідомив учасник експерименту Гілберт Левін у статті для одного з місцевих ЗМІ.

Як повідомляв портал Знай.uа, помер перший чоловік, що побував у відкритому космосі.

Також портал Знай.ua писав, NASA відкрили страшну таємницю кратерів на Марсі.