У північній частині Афарської улоговини знаходиться місце, яке вчені називають геологічної депресією, а місцеві називають Данакільскою западиною.

Вчені назвали наймертвіше місце планети — це вулканічна долина Даллол на території Ефіопії. В цьому місці не можна довго перебувати навіть на повітрі. А рідина, що знаходиться в долині, знищує живе за кілька секунд.

Вчені університету Париж-Сюд довели неможливість існування там будь-яких бактерій. А саме існування долини ставить під питання можливість життя на інших планетах.

Результати дослідження опубліковані в журналі Nature Ecology&Evolution.

Група французьких дослідників підтвердила повну відсутність будь-якого життя в цьому місці. І це дійсно дивно, адже вода тут є, її, можна сказати, тут навіть у надлишку.

На Франківщині швидка залишила помирати чоловіка з хворим серцем: "Він просто п'яний"

У Львові "помер" автовокзал

Чоловік осиротів, поки "бився" з коронавірусом в реанімації - вірус забрав всю сім'ю

Під Чернівцями повзуча тварюка ледь не загризла малюка: "Спаси, матуся"

″Наявність води на поверхні планети часто наводять як критерій населеності. Проте, наше дослідження надає докази того, що на поверхні Землі існують абсолютно мляві місця навіть при наявності води″, - зазначив Гнедаско Коракс, глава експедиції.

Долина розташована над точкою розлому відразу трьох тектонічних плит на 125 метрах нижче рівня моря, що робить її одним з найгарячіших місць на землі - середня температура там 35 градусів за Цельсієм, але сягає і 50.

Температура води в долині має постійний показник в 109 градусів за Цельсієм. Тут величезна кількість магнію і вона перенасичена кислотами і солями. Живі клітини в таких умовах зруйнуються.

Турист біля кратера Ерта-Алі, фото Getty Images

Вулканічна активність нагріває джерельні води, виводячи на поверхню сірку і залізо, які залишають зелені, жовті та помаранчеві розводи. А численні гейзери і сірчані джерела залишають за собою лише барвисті кислотні басейни і мінеральні озера.

Неземні пейзажі вулкана Даллол

Нагадаємо, світу показали Долину китів у Сахарі, де 40 млн років тому жили прадавні гіганти

Як повідомляв портал Знай.ua, NASA знайшла воду на супутнику Юпітера.

Також Знай.ua писав, вчені знайшли воду на Марсі