Вченим вдалося виявити та дослідити новий вид ящірок-драконів роду Smaug - Smaug swazicus. Оскільки на планеті Земля досі є складнодоступні для людини місця, можливість знайти невідкритий чи неописаний вид надзвичайно висока. Саме такою є історія нової ящірки-дракона. Вона та вся її родина проживає на півдні Африки у вузьких щілинах скелястих гір. Саме місце проживання приховувало ящурів від людей.

Про відкриття вчені заявили у публікації в науковому журналі Peer.

Новий “дракон” - найбільший представник своєї родини: має тридцять сантиметрів у довжину і темно-коричневе забарвлення з блідо-жовтими полосками на спині. Smaug swazicus отримав свою назву на честь країни Свазіленд (Есватіні офіційною мовою), тому що саме на цю країну мусить припадати найбільша популяція цього виду. Рід цихтварин отримав назву на честь Смауга - дракона з книги Дж. Р. Р. Толкіна "Гобіт, або Туди і Звідти"

Ящірки-дракони, фото Edward Stanley

Вчені висувають гіпотези, що це - найбільший представник своєї родини, адже тридцять сантиметрів у довжину справді аномального багато для цього виду. Проте навряд дослідники дізнаються точну відповідь на це запитання у найближчому майбутньому.

Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини

Окрім того, на жаль, кількість представників Smaug катастрофічно низька і продовжує зменшуватись.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше вчені показали справжнього дракона з мезозою.

Як повідомляв портал "Знай.ua", рибак зловив на вудку справжнього дракона.

Також "Знай.ua" писав, що хлопець гуляв пляжем і натрапив на магічне золото дракона: вчені втратили дар мови.