У розслідуванні катастрофи літака Malaysia Airlines, що направлявся рейсом MH-17 з Амстердама в Куала-Лумпур і був збитий у небі над східним регіоном України, нарешті намітився певний прогрес.

В коментарі "Німецькій хвилі" експерт з повітряного транспорту та голові комунікаційного агентства Expairtise Communications Гайнріх Ґроссбонґардт заявив, що фахівцям вдалося отримати важливі дані із російських радарів, хоча раніше РФ погоджувалася надати тільки окремі фото. Проте знімки аж ніяк не могли повністю прояснити ситуацію.

Міжнародна слідча група, яка працює у Нідерландах, заявила про 298 загиблих пасажирів боїнга. Як виявилося, на радарі не помітно самої ракети "Бук", як раніше стверджувала російська сторона.

За словами Ґроссбонґардта, восени минулого року РФ передала дані слідчим одразу у форматі ASTERIX(стандарт Європейської організації з безпеки повітряної навігації, - ред.) переважно із тактичних міркувань.

Він не виключає, що навіть така потужна система, якій довіряють по всьому світу, дозволить виключити найменші маніпуляції з інформацією, адже від моменту катастрофи минуло чималу часу.

Популярні новини зараз

Закоханий Вакарчук зробив зізнання у Львові, романтика зашкалює: "Найкраще..."

Комаровський знайшов незвичайний спосіб, як відрізнити covid-19 від ГРВІ: знадобиться тільки ганчірочка і часник

Карантин не писаний: 40-річна донька Ющенка виблискувала формами в теплих краях

Українців відвідає бабине літо, синоптик порадувала прогнозом: "До +20"

Показати ще

"Не будемо забувати, що дані з радарів малюють не всю картину того, що відбувається. Радар не стежить постійно за літаком, який летить. Антена обертається з певною частотою і фіксує положення літака тільки через певний час, кожні 15-20 секунд. Радар фіксує окремий момент. Інформації про наступні 15-20 секунд не буде. Тому занадто багато чого від радара очікувати не варто", - підкреслив експерт.

Проте нові дані все-таки зможуть допомогти у тому, щоб нарешті поставити крапку у розслідуванні. Зокрема, чітко простежуються головні характеристики польоту у цій зоні: висота, напрямок, наявність військового літака поблизу, як знову ж таки стверджувала російська сторона.

"Сигнал радара супроводжується перешкодами, і для нормальної роботи диспетчерів сигнал фільтрується. Але у вихідних даних радарів політ ракети, можливо, буде видно. Цілком імовірно, що радар просто не спіймав момент польоту ракети, якщо, скажімо, вона летіла саме тоді, коли антена радара не була спрямована в цей район або якщо для радара ця ракета була занадто малою ціллю. Спочатку треба зрозуміти, чи видно її, потім спробувати відстежити її маршрут. Це може виявитися непростим завданням", - підсумував Ґроссбонґардт.

Як повідомляв портал "Знай.ua", американські спецслужби отримали нові докази у розслідуванні катастрофи малазійського боїнга МН-17.