Уряд Великобританії почав відразу сім розслідувань щодо російського телеканалу Russia Today (RT). Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.

Канал підозрюють у порушенні принципу об'єктивності в передачах, які виходили в ефір після отруєння в Англії в березні колишнього російського подвійного агента Сергія Скрипаля.

Організація по забороні хімічної зброї підтвердила версію британських слідчих, за типом нервовопаралітичного токсину, виявленого в Солсбері. Слова "Новачок" і згадки про Росію в оприлюдненому документі немає. Втім, назва і склад отрути викладені у засекреченій версії доповіді.

Вона доступна всім державам-учасницям організації по забороні хімічної зброї. Вердикт міжнародних експертів вже привітав голова британського МЗС Борис Джонсон. За його словами, тепер не залишається сумнівів, хто несе відповідальність за токсичний напад. Мовляв, тільки в Росії були і мотив, і кошти.

Популярні новини зараз

МОЗ підготувало список до примусової вакцинації: не хочеш - звільняйся

Євген Клопотенко заговорив про весілля із Настею Каменських: "Чого ти такий дєрзкий?"

Головне за ніч: новий "Азаров" в Україні, майбутня наречена в родині Кошового, ціни на м'ясо та овочі, зміни у Огнєвіч на Холостячцi

Віддають за безцінь: ціни на виноград в Україні б'ють рекорди, дешевше тільки задарма

Показати ще

Раніше Ofcom попередив компанію "ТБ-новини", яка керує телеканалом RT, що вона може позбутися права на мовлення у Великобританії, якщо не пройде перевірку на "придатність і сумлінність".

До останнього часу кількість претензій до "ТБ-Новини" не виходила за допустимі рамки, цитує Reuters заяву медиарегулятора, оприлюднену в середу.

Однак із моменту подій в англійському місті Солсбері, де були отруєні Скрипаль і його дочка Юлія, на телеканалі RT спостерігається значне збільшення числа програм, які потребують розгляду на предмет можливого порушення правил, встановлених Ofcom.

Результати розслідування будуть оприлюднені незабаром, йдеться в повідомленні.

RT в свою чергу заявив, що редакційна політика телеканалу не змінилася після інциденту в Солсбері і канал має намір обговорити це питання безпосередньо з регулятором.

Коментуючи повідомлення Ofcom, головний редактор RT Маргарита Симоньян написала в Twitter: "Тільки що британський Роскомнагляд повідомив на своєму сайті, що відкриває проти нас відразу СІМ нових розслідувань. Зрозуміло, що за справи Скрипалів — як зізнався сам медіарегулятор. Відразу відповідаю: кота - не ми!".

Дивіться сюжет про подію

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.uа", у справі Скрипаля з'явилася нова версія.