У Росії винахідливі родичі покійного придумали, як показати значимість його особистості навіть після смерті. На кладовищі одного з міст з'явився величезний рекламний білборд. На ньому зображений один з покійних, який похований на цьому цвинтарі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ Тулі встановили рекламний щит прямо на одній з могил. Про це повідомив телеграм-канал Mash. Вони наголосили, що замість акцій і вигідних пропозицій там зображена фотографія покійного. Так що тепер навіть на кладовищі росіянам не врятуватися від рекламних білбордів, які заполонили великі міста.
"Наступного разу, коли ви подумаєте, що врятуєтеся від реклами тільки на цвинтарі — видихніть. Не врятуєтеся. У Тулі, наприклад, поставили рекламний щит прямо на могилі", - повідомляє канал.
Величезний банер впритул біля могили встановили самі родичі покійного. Таким чином вони не тільки зайвий раз підкреслили свою повагу до нього, але і вирішили полегшити собі пошук його могили на кладовищі. Родичам тепер легше знайти могилу, але такому могильному лайфхаку не зраділи родичі сусідніх похованих людей.
Рекламний щит повністю порушує "естетичні норми місць поховань", показує перевагу цього померлого над іншими і елементарно заважає родичам інших покійних, які лежать по сусідству.
Як раніше повідомляв портал "Знай.иа"депутати запропонували варіант нового поховання. Українців готові перетворити в рослини. Биозахоронения чимось схожі на стандартну кремацію тіла. Однак є свої нюанси і особливості. Прах покійного поміщається в капсулу з натурального матеріалу, який швидко розкладається. В якості основи використовується торф'яна, целюлозна або інша природна оболонка.
Сама людина при житті може вибрати, яким деревом, кущем або рослиною вона хоче стати. Разом з прахом закладається насіння рослини. Вже через кілька місяців після приміщення урни в землю можуть з'явитися перші паростки. Родичі покійного і самі можуть вибрати рослину або багаторічну квітку, яка буде відображати сутність покійного.