У російському місті Воронеж на вул. Дорожній знайшли покинуте авто чорний Maserati Coupe преміум-класу зі спущеними колесами.

Так, житель міста, який знайшов коштовне авто впевнений, що машину кинули через зовнішнні пошкодження покришок та спущених коліс. Місцеві жителі відзначили, що силова установка також не працювала.

Дороге авто викликало багато заздрощів у воронежців і вони не можуть зрозуміти чому його кинули, а не відновили. Про це пишуть місцеві журналісти.

Популярні новини зараз
"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Під капотом преміального Maserati Coupe знаходиться атмосферний 4.2-літровий двигун з віддачею в 390 к. с. У 2001 році компанія приступила до збірки дорогої моделі, що дозволило марці повернутися на американський ринок. Також була представлена відкрита модифікація Spyder. Через шість років, авто припинили випускати і представили Maserati GranTurismo.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що офіційний дилер Maserati продав найдорожчий Maserati Levante за всю історію продажів. Його вартість склала приблизно 4,8 млн грн - при середній вартості звичайної версії флагмана Maserati в 2,5 млн грн.

Така ціна обумовлена унікальною комплектацією: інтер'єр салону виконаний з натуральної шкіри зі вставками шовку Ermenegildo Zegna, також автомобіль оснащений тюнінг-пакетом з 17 карбонових елементів від ательє LARTE Design. За даними партнерів з тюнінг-ательє, це єдиний Maserati Levante в світі у версії Zegna, на який встановлено такий обвіс.

Як повідомляв портал "Знай.uа" студенти одеського політеху представили гоночну машину, яку розробили самі. Над нею учні працювали без допомоги викладачів. Команда майбутніх інженерів електронщиків, конструкторів, інженерів, технологів, економістів збирали автомобіль в тісному підвалі університету.

Всього – близько 20 осіб. Інженер-електронник, який відповідає за основні показники двигуна – дівчина, Наталія Пранга. Ця розробка – вже четверта на рахунку одеських машинобудівників, під кодовою назвою FS 004. А сім років тому команда зібрала свій перший спорткар.