Дослідники розробили модель, яка пророкує, які з вірусів, котрі можуть передаватися від тварин людям, також можуть перейти від людини до людини.

За словами вчених з Центру екології інфекційних захворювання в Університеті Джорджії, вони виявили кілька інфекцій, які можуть в подальшому представляти небезпеку для людського виду, повідомляє Science Daily.

"Більшість бактерій або вірусів, які провокують нові хвороби, найчастіше походять від аналогічних патогенів у тварин", — заявив автор дослідження Джон Дрейк ( John Drake).

Щоб розібратися в цих механізмах Дрейк і його команда склали найбільш повний список вірусів на сьогоднішній день, які, як відомо, заражають людей.

Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно

Команда визначила кілька ознак, які найбільш часто зустрічаються серед цих інфекцій: здатність заражати інших гомінідів, відсутність оболонки і присутність патогену в печінці людини, центральної нервової системи та дихальних шляхах.

Коротше кажучи, характеристики, що свідчать про здатність інфекцій вижити в різних умовах і еволюціонувати. Завдяки їм, вчені передбачили 84 % вірусів, які, як відомо, поширюються від людини до людини.

Далі вчені проаналізували патогени, які не поширюються серед людей, і оцінили наскільки ймовірно, що надалі вони еволюціонують до цієї стадії.

Мікробіологи виявили 47 вірусів. У їх числі: Carnivore amdoparvovirus 1, вірус Hendra, Cardiovirus A, Rosavirus A, HTLV-3, HTLV-4 і Simian Foamy.

Дослідники попередили, що модель хоч і передбачила передачу від людини до людини з високою точністю, вона пропустила деякі віруси, які, як відомо, поширюються серед людей.

Такі інфекції належать до п'яти родин. На жаль, дослідники не змогли докладно виявити механізм передачі цих підтипів людям. У майбутніх дослідженнях основна увага буде приділятиметься розумінню їх трансмісивності.

Це допоможе запобігти розвиток епідемій раніше відомих, але не зустрічаються інфекцій у людей.

Нагадаємо, вчені виявили унікальну здатність у рибок тетр — вміння відновлювати тканини власного серця.

Як повідомляв портал "Знай.uа", собаки і сільськогосподарські тварини можуть надавати сприятливий ефект на здоров'я.

Також "Знай.uа" писав, у Гонконзі зафіксований перший випадок інфікування щурячою гепатит.