Пасажир, який став жертвою неадекватних стюардів, потребує пластичної операції.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧерез горе-працівників у 69-річного доктора Девід Дао зламаний ніс, вибито кілька зубів, медики також зафіксували струс головного мозку: пасажир їхав до пацієнта, аби надати медичну допомогу, а тепер сам її потребує. Про це розповів адвокат потерпілого, передає канал ABC News.
Нагадаємо, портал "Знай.ua" повідомляв про те, що скандал розгорівся 10 квітня на борту лайнера американської компанії United Airlines. Електронна система з продажу квитків дала збій і в підсумку продала більше, ніж є місць. Декільком стюардам не вистачило місця на борту і персонал запропонував випадковим чином обрати тих, хто зійде з літака і вилетить завтра. Працівники пообіцяли все компенсувати і оплатити ніч у готелі. Стюарди не могли полетіти наступного дня з якихось технічних причин.
Перша пара, на яку пав вибір комп'ютера, мовчки встала і покинула борт. Другим вибором комп'ютера став доктор з дружиною. Однак він відмовився від такої "привабливої" пропозиції, пояснивши це необхідністю вилітати до свого пацієнта. Співробітників компанії така відповідь не влаштувала і вони вирішили силою виволокти чоловіка з літака. У мережі з'явилося відео волаючого неподобства, яке встигли зняти кілька інших пасажирів.
Скандал облетів новинні ефіри провідних світових ЗМІ і швидко поширився по соцмережах. Люди стали масово здавати квитки цієї компанії. Акції впали неймовірно, а репутація зіпсована настільки, що складно уявити, що може перекрити таке безчинство. Над компанією жартують навіть конкуренти, адже United Airlines визнали найкращою в 2017 році, причому як економ-клас, так і бізнес.