Перше засідання Верховної Ради позначилося значним переліком призначень та прийнятих рішень. Та поки більшість українців обговорювали новоспечених міністрів, сотні тисяч власників автомобілів з єврономерами раділи іншому. Як і обіцяла команда Зеленського, вже на першому ж засіданні депутатів були відтерміновані космічні штрафи за нерозмитнені євробляхи, розміром до 170 тисяч гривень, прийнятих ще за часів попередньої влади. На які подальші дії очікувати та як просуватиметься це питання далі, дізнавалися Знай.ua.

Розмитнення стане не більше 35 % від вартості машини

Заява Генпрокурора України Руслана Рябошапка про пріоритетність даного питання та голосування за нього у перший же день засідання депутатів нового скликання, озвучена ним минулого тижня у день проведення тематичного круглого столу, була повністю виконана.

"Сьогодні вночі Верховна Рада проголосувала за відтермінування невиправдано велетенських штрафів ще на 3 місяці. За цей час ми сумісно з командою Президента маємо оперативно розробити оптимальний закон. Вже незабаром відбудеться наша наступна зустріч, під час якої будуть обговорені всі нюанси", – зазначає співзасновник ГО "АвтоЄвроСила" Олександр Чернявський.

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Кінцевий результат має дорівнювати середньостатистичним європейським стандартам. Якщо зараз вартість розмитнення машини з іноземними номерами сягає 300 – 400 % від вартості "залізного коня", то після корегування документу вона зменшиться щонайменше в 10 разів.

"Якщо хоча б прибрати акциз чи коефіцієнт віку, ми вже отримаємо значний результат – розмитнення коштуватиме близько 35 % від вартості придбаної автівки. І то – це найпростіший варіант, що не потребує кардинальних змін в законі. Цифру можна ще дещо зменшити, якщо відпрацювати певні поправки безпосередньо в положеннях закону", – ділиться з нами Олександр Чернявський.

Окрема категорія: мікроавтобуси, вантажні авто та ретрокари

Про роботу представників новообраної влади у цьому напрямку повідомив начальник Головного сервісного центру МВС України в ході вирішальної зустрічі активістів ГО "АвтоЄвроСила" з представниками команди Президента, Нацполіції, Державної митної служби, МВС України та Державної фіскальної служби.

"Опрацюванням змін займатимуться 2 підгрупи. Одна – безпосередньо, митом і тарифами, а друга – процесом впровадження змін, зокрема екологічних стандартів норм, де є багато обмежень. Я хочу, щоб ми доволі швидко працювали, тож з моменту запуску Верховної Ради ми почнемо взаємодію з виконавчої гілкою влади, з представниками "АвтоЄвроСили", імпортерами і дилерами", – відзначає Владислав Криклій, який особисто очолить робочу групу, що займатиметься розробкою удосконалень в даному питанні.

Як повідомив Знай.ua співзасновник ГО "АвтоЄвроСила" Олександр Чернявський, подальші зміни сприятимуть не тільки значному зниженню цін на розмитнення, а й створять лояльні умови для завезення мікроавтобусів та вантажних автомобілів.

Відповідні зміни підтримали і в команді Президента.

"Необхідно підіймати питання відносно того, щоб можна було завозити транспортні засоби не тільки легкові, а й вантажні. І по євро нормам з екологічних стандартів теж потрібно переглянути підхід. Бо, наприклад, ретромобіль не має легального механізму завезення – його немає взагалі. Ми розраховуємо, що за 1-2 місяці всі ці позиції будуть напрацьовані", – наголошує Владислав Криклій.

Черговим кроком стане реєстрування відповідних змін в Комітеті, після чого їх можна буде виносити вже до зали Верховної Ради.

Тож про подробиці розвитку цього питання читайте на порталі Знай.ua.