Підвищення тарифів на вантажні перевезення залізницею призведе до зростання логістичних витрат вугледобувних підприємств та підвищення вартості вугілля, внаслідок чого ціна виробленої з нього електроенергії ТЕС також зросте. Про це заявив народний депутат України, член комітету Верховної Ради з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Михайло Бондар, пише Обозреватель.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Доставка (вугілля. − Ред.) буде дорожчою, і, відповідно, це відобразиться на кінцевому результаті за кіловат-годину", − сказав Бондар.
Депутат вважає неприйнятним підвищення тарифів на вантажні перевезення залізницею в умовах кризи. Та наголосив, що таке рішення вдарить по вугільній галузі, яка й так є дотаційною.
"Це однозначно робити не можна. Будемо доводити і в комітеті палива і енергетики та ЖКГ, і на засіданні Кабінету міністрів, і в інший спосіб, запитами, зверненнями. Будемо доводити, що цього робити не можна, тому що так уряд плачеться, що щоразу дотує вугільну галузь, востаннє 1 мільярд 600. То цей 1 мільярд 600, як то кажуть, наступного разу зросте до 2600, до 3600. Тому що треба буде дотувати цю галузь, зокрема за рахунок того, що підвищать тарифи на перевезення вугільної продукції", − пояснив Бондар.
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів "Укрзалізниці" на вантажоперевезення, зазначивши, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.
Водночас у Першій енергетичній асоціації України заявили, що підвищення тарифів на вантажоперевезення залізницею збільшить логістичні витрати вугледобувної галузі на 3,5 млрд грн на рік, що негативно вплине на роботу енергетичної системи країни.