"Укрзалізниця" зловживає своїм монопольним становищем, регулярно піднімаючи тарифи на перевезення і нав'язуючи свої умови вантажовідправникам, Антимонопольний комітет повинен це припинити. Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна «Ревізор для монополій: які завдання стоять перед новою главою АМКУ».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВидання зазначає, що, будучи природним монополістом, "УЗ" постійно підвищує тарифи на вантажні перевезення, причому безпідставно.
"Наприклад, в 2019 році тариф на вантажні перевезення підвищили на 14,2% тому, що в 2018 році ціни виробників зросли на 14,2%. Якщо керуватися цією логікою, то в 2020 році тарифи на вантажні залізничні перевезення повинні бути знижені. Адже ціни виробників у 2019 році знизилися на 7,4%. Але" УЗ " тарифи не знижує, по суті, користуючись монопольним становищем. І навіть, навпаки, намагається їх підняти за рахунок так званого "вирівнювання КЛАСІВ перевізників",-повідомляє РБК-Україна.
Крім того, «УЗ» з 1 липня примусово ввела новий договір на організацію перевезень, проти якого виступали вантажовідправники, вказуючи на дискримінаційність його положень. А Антимонопольний комітет рекомендував " УЗ " утриматися від впровадження нового договору до внесення всіх зауважень вантажовідправників, але в компанії ці рекомендації проігнорували.
«На думку комітету, деякі умови договору містять ознаки зловживання монопольним становищем і не враховують інтереси інших гравців ринку вантажних перевезень", - наголошується в матеріалі.
Нагадаємо, раніше компанія "Укрметалургпром" заявила про тиск "Укрзалізниці" на вантажовідправників з метою змусити їх погодитися на укладення з 1 липня нового дискримінаційного договору з УЗ про організацію вантажоперевезень. У компанії нагадали, що в» Укрзалізниці " формально поставилися до рекомендацій Антимонопольного комітету з доопрацювання нової редакції Договору з урахуванням зауважень учасників ринку і більшість спірних питань, на які вказували перевізники, залишилися без змін.