Про це заявив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Підвищення ее (»Укрзалізниці" - ред.) ефективності – це той шлях, на який компанія просто приречена, вона зобов'язана его проходить. Але питання в тому, наскільки гнучкою виявиться Її політика особливо в сегменті вагонів. Оскільки ось управління вагонним парком, саме за рахунок збільшення своєї частки на ринку, компанія розраховує вийти на оптимальний фінансовий показник», - розповів Вовк.
Експерт зазначив, на тлі пандемії обсяг пасажирських і вантажних перевезень залізницею впав, і головним завданням наступного року для компанії стане нарощування обсягів перевезених вантажів.
"Показника в 300 млн тонн, який у них є зараз, явно недостатньо для того, щоб фінансувати ті витрати, які є у компанії. Тому потрібно виходити на більш високі показники, хоча б на рівні 340-350 млн тонн по року. Тобто вантажити, умовно кажучи, 1 млн тонн на день", - пояснив Вовк.
В іншому випадку, за його словами, «Укрзалізниця» не зможе забезпечити свою прибутковість.
"Якщо ця мета буде досягнута хоча б наступного року, можна очікувати якусь нормалізацію. Інакше просто витрати компанії будуть вище її доходів. У цій ситуації нічого хорошого, напевно, не буде», - підсумував експерт.
Раніше економіст Борис Кушнірук зазначив, що» Укрзалізниця " стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних. На його думку, проведення реформи "Укрзалізниці" сприятиме підвищенню ефективності компанії.
У свою чергу народний депутат України Людмила Буймістер підкреслила, що зараз «Укрзалізниця» працює абсолютно неефективно. Реформа компанії є запорукою виживання вітчизняної промисловості, яка несе значні збитки через завищені тарифи на перевезення і втрачає конкурентоспроможність на світових ринках.